Gå til innhold

Mens vi venter på D500


Anbefalte innlegg

Det virker som ikke alle forstår at bare en brøkdel av mobilbrukerne bryr seg noe særlig om symbian, 256mb+ minne osv.

 

Derfor er D500 genial for vanlige brukere, som vil ha en liten flott telefon som er lynrask i menyene, enkel å bruke og lite feil på (det viktigste mener nå jeg), samtidig som at den har de funksjonene mange vanlige folk ønsker, bluetooth, mpx kamera og mp3spiller.

 

Perfekt for meg som ikke har telefonen som en hobby men kunne tenke meg litt mer funksjoner enn min t610.

Symbian medfører mer dritt enn godt.

 

Jeg vil ikke ha en siruptelefon det er mulig å legge inn mer drittfunksjoner på.

 

Jeg vil ha en rask mobil som fungerer!

 

Symbian er helvetes utsending, for noe dritt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Og en ting til dragon..MC60 siterer akkurat de tingene som gjør D500 så bra..så hvorfor sier du bare "som hva da" i ditt innlegg? leste du ikke hele innlegget hans?)

Han sa at D500 har ting som andre ''supertelefoner'' ikke har, og da lurte jeg bare på hvilken ting han mener

Og det hadde jeg allerede svart på i innlegget som MC60 siterte.

Lenke til kommentar

D500 er en helt grei telefon. Har brukt den i over en uke nå hvor jeg har lagt inn 5 mp3'er, tatt en del bilder, filmet litt og en del lydopptak. Har fremdeles 79mb ledig minne så ser ikke helt problemet med minnestørrelsen. Jeg syns telefonen ser bra ut og funkerer også bra, men den brukes jo i hovedsak som mobil ikke mp3 spiller, digicam eller andre ting. Jeg syns ikke det er noe ved denne mobilen som gjør at den skal være overlegen bra i forhold til andre mobiler og hadde det vært det så kommer det jo nye og bedre mobiler innen 3mnd uansett og det gjelder vel for alle telefoner til enhver tid.

 

Uansett så er jeg veldig fornøyd med D500 og har blitt positivt overrasket over kvaliteten på mobilen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...