Gå til innhold

begynner å bli rastløs


Anbefalte innlegg

syntes det er veldig gårlig av blizzard å ikke slippe betaen i ferien. det er jo tross alt da folk har tid. Jaja, de må jo bli ferdige med den også da. men hvorofr begynner vår beta sist?, hvorfor er lissom andre land prioritert?, og hvorfor har korea "egen" beta?. okei de er UBRE i alt som heter starcraft osv. men de trenger da ikke en egen beta fordi. norge har jo tross alt en verdensmester i starcraft vi også. hvorfor får ikke vi en egen?.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
syntes det er veldig gårlig av blizzard å ikke slippe betaen i ferien. det er jo tross alt da folk har tid. Jaja, de må jo bli ferdige med den også da. men hvorofr begynner vår beta sist?, hvorfor er lissom andre land prioritert?, og hvorfor har korea "egen" beta?. okei de er UBRE i alt som heter starcraft osv. men de trenger da ikke en egen beta fordi. norge har jo tross alt en verdensmester i starcraft vi også. hvorfor får ikke vi en egen?.

Fordi korea har veldig masse meir folk enn norge ;)

 

Men er litt surt at europa blir nedprioritert ja..

Lenke til kommentar
Fordi korea har veldig masse meir folk enn norge ;)

 

hvorfor har ikke kina egen da? :p

Har egentlig bare lyst å si "STFU" men jeg skal la være!

 

Det er fullt mulig å spille WOW i dag, er selv lvl 31 human preist!

 

Im loving it!

[plystre] korean beta [/plystre]

 

Hvis du mener CB, så vil jeg ikke kalle det "fullt mulig å spille det"

Lenke til kommentar
Fordi korea har veldig masse meir folk enn norge ;)

 

hvorfor har ikke kina egen da? :p

Har egentlig bare lyst å si "STFU" men jeg skal la være!

 

Det er fullt mulig å spille WOW i dag, er selv lvl 31 human preist!

 

Im loving it!

[plystre] korean beta [/plystre]

 

Hvis du mener CB, så vil jeg ikke kalle det "fullt mulig å spille det"

... eller retail i USA ...

Lenke til kommentar
Trøst dere med at det spillet som blir sluppe i (uttafor europa) ikkje er meir ferdig enn den betatestinga som foregår i europa as we speak ;)

 

Ergo - vi venter litt lengre og får et produkt som er langt meir ferdig enn det USA/resten av verden fikk ;)

Spillet er jo veldig spillbart, på rundt 5 dager GAMEPLAY har jeg hare hatt 10 mindre restart bugs. Det lover jo ganske bra.

 

Så jeg synes ikke "betafaktoren" på spillet ødelegger for gameplayen..

Lenke til kommentar

jeg er sikker på det at usa ikke har kommet seg forbi 1 og 2 verdens krig ennå, at de er langsure, og siden da denne krigen startet i Europa og at usa ble på en måte dratt med i krigen.

 

og derfor blir Europa "mindreverdige" for dem og derfor lanserers spill osv sisst til oss, kan også være pga all etterkrigshjelpen usa har gitt, som de kanskje angrer litt på :nei:

 

jeg mener bare at det må være en grunn til at europa alltid kommer sisst, fordi å oversette til Tysk/Fransk er lettere enn Koreansk ;)

 

De er kanskje rubdt 50 000 000 mennesker der, men det er da maaange som snakker tysk og fransk å.

 

Begyner å ERGRE meg over blizzards stadige utsettelser, har vi flaks (ironi) kommer det et terror angrep på blizzard, som gjør at dem går konkurs, eller må utsette det enda mere, det kommer alltids noe i veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...