eught Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) Du finner alle bildene hos ToTheGame. Der går det mye raskere å laste ned bildene enn fra Ensemble sin server. Jeg synes det ser litt uoversiktlig ut på mange av bildene, spesielt de med båtene. Hvordan skal man kunne ha dusinvis med båter om de er SÅ store? Jeg tviler på det blir kamper i samme skala som tidligere AoE-spill (selv om det ene bildet viser en god del soldater), og brettene blir nok også mindre på grunn av "supergrafikken". Men hvem vet, kanskje de nye gameplaymulighetene som havok-motoren gir vil veie opp for dette. Endret 4. januar 2005 av eught
fargoth Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) Tusen takk eught, da trengs ikke mine linker. Super side foresten. TOG?? wtf?? Endret 4. januar 2005 av fargoth
M@R7!N Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) Samme det vel, ser jo KOONGE ut Dere trodde vel ikke at de kom til å lage et spill til i samme tidepoke vel.. Selvfølgelig er det mer high tech denne gangen, kan ikke forvente annet ' Edit: Endret 4. januar 2005 av M@R7!N
eught Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) TOG?? wtf?? Ser ikke for meg at tog vil kunne brukes i skirmish/multiplayer. Jeg antar at dette er en del av campaignen, der man følger utviklingen i Amerika. De første togene begynte å komme i 1830-årene, så da må campaignen gå såpass langt (dersom den er historisk korrekt). Endret 4. januar 2005 av eught
fargoth Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Ja ja, det ser uansett knakende bra ut, og nå er jeg bare mild. *Glede Seg*
TSP Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Jeg syns de kunne sagt selve releasedatoen jeg! Det har jo blitt sagt at de bevisst har ventet såpass lenge så det ikke skal bli for lenge å vente! Se forresten på det bildet jeg legger med, det er noen villhester og noen soldater som ser ut til gjete dem et sted. Må man fange inn hester selv nå eller ? Riktignok enkelte blir jo "født" men her ser det hvertfall ut som du kan fange inn gratis hester ! Og hvis du kan samle de inn så kan man kanskje ta de folka oppå av og på?? Eller kanskje man bare kan selge de?? Kanskje man kan bruke sånne bøfler eller hva de nå heter som ridedyr også ! Offtopic: Måtte forresten legge med link for forumet tar jo ikke bilder på mer enn 256kb og dette bildet var på 500kb Jeg prøvde å begrense størrelsen men da passet det heller ikke fordi det var på 279kb ! Bilde TSP
fargoth Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 (endret) En ting jeg tengte på, tror dere der er mulig å spille som indianere? Tenk så fett det hadde vert! Endret 5. januar 2005 av fargoth
Desdichado Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Du hadde vel nådd toppen av Tech treet rimelig kjapt da ja... :!:
Whalecore Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Tviler faktisk litt på at det går ann å fange hester i skirmish/mp spill, men man vet aldri
TSP Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Hadde jo vært fint med noen ekstra GRATIS hester da !
nes88_88 Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Ein ting eg har lurt på. Trur kanskje eg har spelt eit sånnt spel før, men kan i tilfelle ikkje huska kva. Det er om trer og sånn vokser og sprer seg, sånn som dei ville gjort i verklegheita, og at dyr formeirar seg. Det hadde vore genialt. Noken som veit om det er med i AOE 3?
Glipp Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Ein ting eg har lurt på. Trur kanskje eg har spelt eit sånnt spel før, men kan i tilfelle ikkje huska kva. Det er om trer og sånn vokser og sprer seg, sånn som dei ville gjort i verklegheita, og at dyr formeirar seg. Det hadde vore genialt. Noken som veit om det er med i AOE 3? ahh.. har spillt det jeg også.. kommer ikke på navnet............ det er gangske nytt iallefall......... uff.. hva var det førdømrae navnet..
TSP Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Ja det hadde vært genialt hvis de har noe sånt ! Angående det medreleasedatoen, jeg syns de sa de bevisst hadde ventet med å kunngjøre spillet for at vi ikke skulle vente så lenge, men for dem er vel det 1 - 2 år! Jeg klarer ikke å holde ut i over seks måneder! Jeg tenkte som så når jeg leste dette: Når det gjelder utgivelsen vil ikke Ensemble røpe noen spesifikk dato enda, men forteller at de bevisst har ventet med å kunngjøre spillet, slik at de er sikret at det kommer ut innen en rimelig tid etter at de løftet sløret av tittelen. Vi vil med andre ord slippe å vente i det uendelige før vi får oppleve Age of Empires III. JIIIPPI , en månede eller to?? Selv om spill tar lang tid å lage og de sa at de hadde satt av mye tid på finpussingen, så syns jeg at når de først sa de ikke ville ta så alt for lang tid før de bel sluppet at vi ikke må vente i hele 6 MÅNEDER+ ! Det føles som en evighet for MEG ihvertfall! Håper at de ihvertfall kommer med videosnutter om ikke så lenge TSP
Alt-Ctrl Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 En ting jeg tengte på, tror dere der er mulig å spille som indianere?Tenk så fett det hadde vert! Vil tro det går, de er jo med på mange av bildene. De er de første jeg skal prøve i skimrish ihvertfal
Thorsen Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 La oss bare håpe spillet blir oversiktlig nok, syntes selv AOM var lite oversiktlig i forhold til AOE II.
Dʋgɢtung Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Ein ting eg har lurt på. Trur kanskje eg har spelt eit sånnt spel før, men kan i tilfelle ikkje huska kva. Det er om trer og sånn vokser og sprer seg, sånn som dei ville gjort i verklegheita, og at dyr formeirar seg. Det hadde vore genialt. Noken som veit om det er med i AOE 3? ahh.. har spillt det jeg også.. kommer ikke på navnet............ det er gangske nytt iallefall......... uff.. hva var det førdømrae navnet.. Settlers?
eught Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Nå har Ensemble lagt opp AoE 3-themet på nettsiden. Her er direktelink til MP3-fil med høyere kvalitet enn den som spilles på nettsiden. Må si at jeg synes det er et bra theme, og det passer godt til tiden spillet er satt i (spesielt med tanke på de virvlende trommene). Hadde fryktet at de ville gå bort fra den velkjente "AoE-basen", men det har de heldigvis ikke gjort. Så får vi bare håpe at resten av spillet ikke går ALT for langt bort fra AoE-serien sine særtrekk. Endret 6. januar 2005 av eught
fargoth Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Å gode gud! Hørte på den sangen nå, fikk frysninger nedover hele kroppen.
TSP Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Her satt jeg tidligere i dag gikk inn på ensemble og trykka på lenken, det tok en evighet. Dette var sånn i femtida og klokka fem måtte jeg være med i butikken, når jeg kom hjem hadde seff søstra mi kapra datan og når jeg kom hit nå og hadde hørt musikken og skulle varsle alle andre på forumet har jo selvfølgelig noen andre gjort det ! (Hvis noen skulle misforstå jeg er IKKE sinna ) Ja, musikken er fullt brukendes hehe. Fikk frysninger jeg også når jeg hørte musikken selvsagt, håper etterhvert at de legger ut flere ting, med gode KORTE mellomrom, gjerne en liten avsløring eller smugtitt for dagen Hadde vært digg med noe å kose seg med hver dag, særlig litt ekstra "snacks" i helgene ! TSP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå