Alt-Ctrl Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Ser ut til at man må være medlem nå, det stod at jeg måtte registrere meg, og etter jeg hadde gjort det måtte jeg være premium member eller noe. Gidder ikke betale for å se en liten AoE3 film. Hvordan fikk dere lastet den ned?
garfunk Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Man må nok være medlem for å laste den ned, men man kan streame den Når du går inn på siden så ser du AOE 3 bildet...nederst til høyre på bildet ser du et merke med doble piler som peker mot høyre...trykk på den. da får du streama filmen
fargoth Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg fikk lastet den ned. Det er bare å ta en kikk i koden til siden for å finne direkte plasering til filmen Får håpe det kommer noen fler filmer i nermeste fremtid som vi kan hvile øynene våre på..
Glipp Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 noen som kan uploade den ? linken funker ikke lengere.. kommer bare på hjemmesiden deres
SupremeX Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Yay, fikk sett filmen nå! http://www.multiplayer.it/streaming/ageofe...r_streaming.wmv
VilliOwnage Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Denne tråden på AoE3H har screenshots med gangske bra oppløsning fra filmen+ info http://aoe3.heavengames.com/cgi-bin/forums...&f=1,21842,0,10
Glipp Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 (endret) ser på filmen nå.. RÆVVA kvalitet da men edit: nice ødeleggelser ja Endret 12. april 2005 av *Magnus*
H4ngm4N Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg fikk lastet den ned.Det er bare å ta en kikk i koden til siden for å finne direkte plasering til filmen Får håpe det kommer noen fler filmer i nermeste fremtid som vi kan hvile øynene våre på.. Hva med å poste url'en? Evt. sende den på pm?
Snorre Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg fikk lastet den ned.Det er bare å ta en kikk i koden til siden for å finne direkte plasering til filmen Får håpe det kommer noen fler filmer i nermeste fremtid som vi kan hvile øynene våre på.. Hva med å poste url'en? Evt. sende den på pm? Hadde vært fint å ta en skikk på den filmen i god kvalitet ja
Scortech Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Nå får du klappe igjen snakkhollet ditt gutt. Snakkhollet ditt gutt. Hehe det var ukenslatterkick for meg
fargoth Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Yay, fikk sett filmen nå! http://www.multiplayer.it/streaming/ageofe...r_streaming.wmv
TSP Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Men det ble jo ikke særlig større ei heller no bedre kvalitet....
fargoth Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Men det ble jo ikke særlig større ei heller no bedre kvalitet.... Har jeg sakt at den ville få bedre kvalitet da?
Kurt P Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 er det ikke noen nyheter snart ? jeg bryr meg lite om videor med ræva kvalitet. Vil ha facts på bordet..
KoN_Meathook Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg håper inderlig at AoE3 blir like raskt som Age of Mythology, hvor du kunne knuse motstander'n (inkludert Town Center) i løpet av 15 minutter (En Fast Heroic med Ra feks..) Samtidig håper jeg dem har det ranking-systemet som var i AoM, slik at du vanligvis får en motstander på ditt nivå når du spiller en random one on one.... Herregud hvor mye jeg spilte det spillet onine på ESO! Haha 15 minutter du... skal du drepe motstanderen raskt, og tror 15 min er kjapt er du litt utpå vidda F.eks en FH med Ra som du nevner bør gjøres med en 6 min ~ classical tid hvor du upper med eclipse. Så går du rett opp til heroic med Scarabs, samtidig som du bruker rain på farmene dine (bør være en 7-8 stykker). Så smeller du opp et midgol ASAP, mens du lager 1-2 nye scarabs fra tempelet i tillegg til din free MU Gå på med et par Chatriots, 2-3 scarabs+sphinx etter 9 min ~ og cast eclipse. Veldig få som tenker på å få nok heroes tidlig, og uansett blir scarabs for sterke med eclipse. Start ved å riv et evt. midgol, så raxer.. Deretter er TC nede på 10-15 sekunder avhengig av om du har 2 eller 3 scarabs. Husk å microe ut heroes med dine CA. GG Det var Ra sin måte å gjøre det på om du vil ta han kjapt. Bruker Ra selv, men er mest fan av (gitt at jeg møter norse eller greeks) og ta en semi FH + 2 TC boom, og uppe med loctus swarm, og raide med rocen og crockodilla. Møter jeg norse er han sjanseløs til å stoppe raidinga siden han ikke har ranged heroes. Hans eneste sjans er towering, og da waster han masse resurser på towers, så du har tatt han i mellomtiden. 400-600 wood og 200-300 gold tidlig i gamet svir for en norse å investere i towers når det ikke dekker et heavy atack. Siden du har rain har du mulighet til å kompansere for din FH økonomi og spy ellefanter + CA + Rams = død Norse Hva er raten deres i AoT, folkens? Selv ligger jeg mellom 1830 og 1750 til vanlig.
Desdichado Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 (endret) Ja hvis Age3 blir like raskt som AoM så kan det brenne i helvete for min del. Hvor blir det av den roen og den kosen vi da fikk med de to første Age spillene? Hvorfor klone C&C serien på det den taklet dårligst? Nei takk, da vil jeg heller ha Age2 med samme grafikk som Age 3 så blir jeg fornøyd. Endret 15. april 2005 av Desdichado
VilliOwnage Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Jeg tror ikke AoE3 vil bli like raskt som AoM, siden man starter nomad bl. a.
defzx Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Akkurat det med hvor lang tid en game vil ta osv, må dere ikke være redde for, det kommer uansett til å være instillingere som gjør at gamen begynner kjempe sakte. Fks ingen eller veldig få ressurser og lite arbeidskraft, slik at vi er nødt å bygge oss opp ordentlig, sakte, sånn som er kjempe gøy
sablabra Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Bør ikke navnet her endres til Age of Empires III? http://www.gamespot.com/pc/strategy/ageofe...q=age+of+empire Der står det at det kommer 11/01 2005 + en hel del screenshots, preview og mer
TSP Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Herregud da ! Går det ann liksom? Det er jo søren meg en helt utrolig grafikk på de bildene! Dette må jeg bare ha, det er det ikke tvil om, om jeg så må skaffe meg penger til en aldri så liten oppgradering av PCen (viker det som ). Men seriøst, så dere det bildet med det treet som å i vannet, også var det to svaner(?) der??? Det ble i allefall jeg forelsket i . TSP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå