MyBigMouth Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Som sagt i headline stopper cs når jeg prøver å lage en egen server (bare starte det med boter). Tror dette ahr med det faktum at jeg var på LAN og en kopierte hele cs mappa mi men ahn fortsatte bare da det kom opp "critical error" i koppe fasen:wallbash: ...hmmm jeg vil ikke reinstalle men jeg trenger hjelp. Når jeg sier at det stoper mener jeg at det kommer til precaching resources og så hopper den ut av loadefasen og du komer til det første vinduet på cs.(der hvor du kan starte spillet, finne server osv(inne i cs altså IKKE i steam ))
DevN Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Kan du forklare litt nærmere hva du mente med dette: Tror dette ahr med det faktum at jeg var på LAN og en kopierte hele cs mappa mi men ahn fortsatte bare da det kom opp "critical error" i koppe fasen ?
MyBigMouth Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 jeg var på LAN hos en kompis og han besteme seg for å lage en fragmovie..han ville da ha tak i en av mine .dem filer som jeg skulle dele.jeg delte mappen cstrike og han koppet. han koppet hele mappen med et program kallt total copy.her fikk han opp "critical error". tror det er dette som har fucket cs filene mine men er ikke sikker.han skal jo ikke ah tilgang til å endre mine filer!!!! da jeg senere prøvde å lage server kommer den til precaching resurces og stopper..vil ikke reinstalle
MyBigMouth Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 jeg var på LAN hos en kompis og han besteme seg for å lage en fragmovie..han ville da ha tak i en av mine .dem filer som jeg skulle dele.jeg delte mappen cstrike og han koppet. han koppet hele mappen med et program kallt total copy.her fikk han opp "critical error". tror det er dette som har fucket cs filene mine men er ikke sikker.han skal jo ikke ah tilgang til å endre mine filer!!!! da jeg senere prøvde å lage server kommer den til precaching resurces og stopper..vil ikke reinstalle
DevN Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Ok, men dessverre, jeg vet ikke om en annen løsning enn å reinstallere. Får håpe noen andre kan hjelpe deg, lykke til!
MyBigMouth Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 F*** I H**** S**** "#¤%&/(#¤% *****#¤%&"#¤%&/***** *****¤%&/( Sånn måtte bare få ut "litt" sinne... Jeg skal banke livskiten ut av han som koppa av meg.... There`s gonna be alotta wallbashing...
Juleniss1 Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 hva er det som er så farlig med å reinnstalere egentlig? config og slikt er det jo bare å lagre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå