Gå til innhold

Dagens juletilbud på netshop.no?


Brendis :D

Anbefalte innlegg

Dagens Juletilbud på netshop.no?

 

Noen som har noen erfaringer med noen av delene i denne pakken med ram, hovedkort og prossesor som netshop.no har snekret sammen til en særdeles god pris.

 

Her er tilbude: AMD Athlon 64 3400+ pakke med hovedkort og ram

 

Da tenkter jeg spesielt på overklokkingsmulighetene til hovedkortet (med henhold til volt og hvor høyt det kan gå)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bra ram, bra cpu, bra hK...hadde det bare vært socket 939... :(

Enig. Jeg bygget meg ny maskin i starten av sommeren og gikk da for socket 754 pga. at det var større tilgjengelighet på deler, samt at det var en del billigere.

 

Skulle jeg kjøpt ny hardware i dag så hadde jeg ikke vurdert det engang, men gått for socket 939.

Lenke til kommentar

socket 754 = 1 minnekanal, ment for lowend, semperon CPU'er og slikt i fremtiden. Var den første AMD64 plattformen, men fases ned til billigsegmentet etterhvert

 

Socket 939 = 2 minnekanaler, ment for high end markedet (regulære Athlon64 og FX cpu'er). nForce4 med PCI Express....mer fremtidsrettet vil jeg også si :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Dagens Juletilbud på netshop.no?

 

Noen som har noen erfaringer med noen av delene i denne pakken med ram, hovedkort og prossesor som netshop.no har snekret sammen til en særdeles god pris.

 

Her er tilbude: AMD Athlon 64 3400+ pakke med hovedkort og ram

 

Da tenkter jeg spesielt på overklokkingsmulighetene til hovedkortet (med henhold til volt og hvor høyt det kan gå)

Ja,jeg har det oppsettet bare at jeg har 3500 rambrikkene fra OCZ , systemet er meget bra det . :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...