Maynard James Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 (endret) noa slo nettopp EYE to ganger i cs 1.6, ettersom de kom fra looser bracket. Go NoA! Endret 19. desember 2004 av Shade22
SpinNdre Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 EYE > NoA Og derfor vant NoA... Men men, kanskje EYE hadde en dårlig dag. Ikke at jeg bryr meg.
NoXify Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Det ble 16-14 til NoA i første kampen etter at NoA vant 10-5 som terror og tapte 6-9 som ct. Utrolig spennende, NoA vant den siste runden, og unngikk dermed ekstraomganger. I andre kampen var NoA overlegne og slo eye 11-4 som terror, og som ct vant de 5-1, og dermed var det ingen vits å spille lengre, ettersom eye aldri kunne ta igjen forspranget. NoA var for det meste overlegne, men på forhånd hadde iallefall ikke jeg trodd at dem skulle slå eye i begge kampene... Gratulerer iallefall!!!
Maynard James Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Oppstillingen til NoA var : elemeNt, XeqtR, Naikon, so(method) og shaGuar. av disse var det vell Naikon som spilte best i dag, eller hva syns dere? han gjorde det meget godt. Tror ikke EYE hadde en dårlig dag, NoA me sin form i dag, eier!
Kultom Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Mulig å få en hltv kopi av kampen? Må se dette.
Maynard James Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Mulig å få en hltv kopi av kampen? Må se dette. den kommer vell på Catch-gamer.no om ikke så lenge rekner jeg me, kanskje du finner den på hltv.org, er ikke helt sikker.
Dark Avenger Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Oppstillingen til NoA var : elemeNt, XeqtR, Naikon, so(method) og shaGuar. av disse var det vell Naikon som spilte best i dag, eller hva syns dere? han gjorde det meget godt. Tror ikke EYE hadde en dårlig dag, NoA me sin form i dag, eier! Måten XeqtR og shaGuar vant 3 vs. 1 situasjoner idag var rett og slett herlig å se på! De to var beholdningen for meg.
Maynard James Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Litt morsomt at folk faktisk synes det er spennende å se på noen helt vanlige gamere sitte å spille CS. CS av alle ting liksom vanlige gamere? det vil jeg ikke si, disse er jo verdens beste cs spillere, de har jævla god taktikk, reaksjon, aim osv. skulle tro elemeNt har wallhack, får det virker som han vet hvor folka er, ingame iq heter det kanskje, men disse er jævla gode, en drømm å se på, *drømmeomåblilikegodendag*
cairn Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Det er bare å ta av seg hatten og gratulere. Norge vinner EM? VM? i håndball og CPL Dallas på en og samme dag. Dette beviser vel bare at nordmenn er overlegne i det "meste" ?
Ksungam Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Mulig å få en hltv kopi av kampen? Må se dette. du finner det her
Ksungam Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Det er bare å ta av seg hatten og gratulere. Norge vinner EM? VM? i håndball og CPL Dallas på en og samme dag. Dette beviser vel bare at nordmenn er overlegne i det "meste" ? EM ja så både håndballen og cs'en, hipp hurra for norge!!
christaaah Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 (endret) www.teamnoa.net btw om folk ikkje bryr seg, så vil sikkert ikkje de andre høre det ;-\ Endret 19. desember 2004 av christaaah
tivers1 Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jævli spennende kamp XeqtR pwnage med p228 :!: Naikon tok også litt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå