Gå til innhold

Hvor mange spells har jeg plass til?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hei sann, du har plass til maaange spells... er ikke sikker på antall nå i farta, men jeg var worrior, å da hadde jeg mange stun, slow, disarm, rage osv skills.

som du kan se på bildet så har jeg flere skills nederst på den menyen;)

er i hvertfall ikke bare 4 skills:P det kan jeg love deg

post-172-1103477178_thumb.jpg

Endret av Abuser1
Skrevet

Er ikke noe som heter "Ha plass til X antall spells" på WoW. Du starter med å kunne 1 spell og avslutter sikkert med 50. På toolbaren nederst kan du vel max ha 12 spells, men det er jo ikke noe problem å trykke nedoverpila og få tilgang til 12 til.

Skrevet

men det jeg lurer da på er, hvis man kan ha så mange spells man vil, hvorfor kan man da ta "unlearn spell" hos trainer da???

det virker ikke helt logisk da lissom.

bare informerer

Skrevet

Jepp, det er nok Unlearn Talents du tenker på. Talents er vel det samme som ... uhm. Nei. Hmm. Talents er steder du kan putte talentpoints (1 talentpoint pr lvl etter lvl 10) og lar deg forberede skills som fireball (f. eks. mer skade) eller sjangsen din for å få critical hits...

Skrevet

Du kunne unlearne skill's gratis (mining, herbalism osv), men det gjeng også å unlearne talents..men det koster 1 gull per gang du prøver det.. :(

Skrevet
Du kunne unlearne skill's gratis (mining, herbalism osv), men det gjeng også å unlearne talents..men det koster 1 gull per gang du prøver det.. :(

1g første gang, blir fort (mye) dyrere.

Skrevet

Når det gjelder knapper, så syns de fleste at de knappene som man har er litt for lite. Det man kan gjøre da er å laste ned såkalte UI. Dette er addons til spillet som gir f.eks. flere plasser til spells.

Skrevet (endret)

Vegard87

hvor får man lastet ned det?

jeg hadde problemer med å trykke "alt"+"shift" for å komme på neste tool bar, får litt pannikk i slosskamper:P

så det hadde vært greit med flere toolbars synlig om gangen.

har by the way sett en kar som hadde 2 toolbars oppå hverandre på prt scr.

men har ikke skjønnt åssen han fikk det til.

post link/navn på tilleggspakka plss;)

skrive feil:P

Endret av Abuser1
Skrevet

ville ikke anbefale å laste ned dette da blizzard anser det som ett brudd på license agreement greiene og kontoen din kan bli stengt,

mener i hvertfall at jeg har hørt noe sånt.

Skrevet

jeg sa jo jeg mente å ha hørt det, i beregnet at jeg kan mikse lovlig og ulovlig sammen i farta :) takker for at du rettet meg opp i hvertfall

Skrevet
Vegard87

hvor får man lastet ned det?

jeg hadde problemer med å trykke "alt"+"shift" for å komme på neste tool bar, får litt pannikk i slosskamper:P

så det hadde vært greit med flere toolbars synlig om gangen.

har by the way sett en kar som hadde 2 toolbars oppå hverandre på prt scr.

men har ikke skjønnt åssen han fikk det til.

post link/navn på tilleggspakka plss;)

skrive feil:P

Cosmos er den mest brukte UI moden til WoW. Ellers så er CTmod et godt alternativt, men du får ikke like mange funksjoner.

Cosmos:

http://www.cosmosui.org/cosmos/

For flere alternativer, ta en titt på:

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...&tmp=1#post2626

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...