Gå til innhold

Dansebandgutten plager folket igjen.


RastaXP

Anbefalte innlegg

Har noen i Tromsø by hørt denne fæle, lille kastratsangeren å hans syting? Han står der å rauter danseband slæghere på sitt Casio keyboard. Helt forfærdelig.

Først brukte han kun å gjøre det på sommeren. Drit irriterende å høre den stygge musikken en finværs dag i midt i Tromsø sentrum, og nå har han begynnt på vinteren også.

 

Burde han han få lov? Finnes det en gud?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usj, grøss og gru :scared: ! Hver gang man har skullet stikke innom Exit Data på Veitasenteret (i Tromsø) må man nærmest flykte ut pga. den groteske kastratmusikken! Den teite gutten som rauter imens han nærmest voldtar keyboardet, og den rare "gitaristen" er uutholdelig.... Dansebandmusikk + kastratsang = :yucky: !

 

 

Edit: "skrive-Sveinung"

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar
Erm, hva er det dere egnentlig snakker om her??

Det står jo ganske godt forklart i første post, men dette er saken: I sommer begynte en liten gutt og hans snodige storebror (tror jeg) som gatemusikanter. Greit nok, bortsett fra at de spilte dansebandsanger, og gutten rauter (les: synger falskt) noe grasat... Alle jeg har snakket med som har hørt han "spille" har grøsset bare av tanken. Gutten hadde stilt seg veldig strategisk til midt på torget slik at man blei plaget gjennom hele storgata (det hele foregår i Tromsø).

 

Vi trodde at han endelig ga seg da det kom en innvandrer som "skulle prøve utstyret" (som resulterte i sprengte høyttalere eller noe sånt), men nu har han da altså begynt å raute på et kjøpesenter :mad:

 

 

Edit: Lord_Vivec9 var vist før meg :ohmy:

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar
Dansebandmusikk :thumbdown:

Usj, idiotiske musikken ever.

Meget bra begrunnelse for meningene dine highlander-. Det må jeg virkelig si. :roll:

Dessuten så heter det mest idiotiske. Men dessverre så tilhører vel du kanskje den gruppen på 20% av norges befolkning som ikke kan å skrive ordentlig... :p

 

 

ja, de jævla folkene skulle vært skutt! De er jo elendige :(

Skumle tendenser her Ithrin. Noen må ta affære, og det litt fort. :hrm:

Lenke til kommentar

Ja, de guttene har ødelagt mange fine by turer :no:

 

 

Jeg var i byen med noen venner, vi snakket og hadde det fint, da jeg plutselig da jeg hørte en lyd bak meg. Jeg snudde meg i refleks akkurat i tide til å se hva slags ugjening som skulle til å bli utført. Jeg skrek høy å la på sprang med hendene over ørene, med de andre etter meg. Så ropte jeg av gammel vane "Hit the dirt" å vi slengte oss ned bak en snø skavle. Sekunder senere startet utyske å spille :thumbdown: Noen tvilsome personer startet å klappe å gi dem penger for hærverket. :wallbash:

 

Based on a true story :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...