Gå til innhold

Dansebandgutten plager folket igjen.


RastaXP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så han ikke, han må ha blåst bort.

Ja, kan tenke meg at han ikke ville dra ut med gitarkassa! Ville funket som seil :p Det blåste jo sånn at jeg knapt klarte å holde på bildøra...

 

Btw: Det minner meg om han derre gamle enmannsorkester-fyren som pleier å stå i storgata i full visesang. En gang det var sånn "vanndag" nede i byen kom han syklende på en gammel skranglesykkel med stortromma på ryggen. Plutselig kom et vindkast som tok tak i tromma så han nesten velta, og han sjangla bortover imens han ropte "Åouåouå" med en artig stemme :D

Lenke til kommentar
Så han ikke, han må ha blåst bort.

Ja, kan tenke meg at han ikke ville dra ut med gitarkassa! Ville funket som seil :p Det blåste jo sånn at jeg knapt klarte å holde på bildøra...

 

Btw: Det minner meg om han derre gamle enmannsorkester-fyren som pleier å stå i storgata i full visesang. En gang det var sånn "vanndag" nede i byen kom han syklende på en gammel skranglesykkel med stortromma på ryggen. Plutselig kom et vindkast som tok tak i tromma så han nesten velta, og han sjangla bortover imens han ropte "Åouåouå" med en artig stemme :D

Ja, enmannsorkestermannen er blant de hyggeligere patriotene langs Tromsøs storgate.

Når det gjelder dansbandgutta, synes jeg de skal finne seg en bedre måte å klatre opp i Tromsøs kulturliv enn å stå der bare for å tjene penger.

Men det verste er jo nesten folk som faktisk hiver den "ekstra" tiern nedi gitarkassa til 4000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...