Gå til innhold

Harry Potter - Bøkene, filmene. *Spoileradvarsel*


Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?  

344 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Harry Potter & The Deathly Hallows?

    • Beste boka i serien, superbra!
      90
    • Fornøyd med boka, verdig avslutning
      161
    • Helt grei, men svarte kanskje ikke helt til forventningene
      31
    • Boka innfridde ikke i hele tatt, dårlig avslutning
      12
    • Har ikke lest den
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den skal leses på engelsk for min del. Skal aldri mer lese Harry Potter på norsk.

De første 4 bøkene leste jeg på norsk. Men så kom OotP, og jeg leste den på engelsk. Så leste jeg HP 1-4 igjen på engelsk. Da innså jeg at jeg aldri mer trenger å lese dem på norsk, fordi de er best på engelsk. Leser jeg på begge språk som blander jeg bare sammen navn o.l. og så blir alt bare tull. ;)

Lenke til kommentar
Den skal leses på engelsk for min del. Skal aldri mer lese Harry Potter på norsk.

De første 4 bøkene leste jeg på norsk. Men så kom OotP, og jeg leste den på engelsk. Så leste jeg HP 1-4 igjen på engelsk. Da innså jeg at jeg aldri mer trenger å lese dem på norsk, fordi de er best på engelsk. Leser jeg på begge språk som blander jeg bare sammen navn o.l. og så blir alt bare tull. ;)

Synes dei norske bøkene er helt greie, selv om jeg skal lese den på engelsk. Men jeg misliker sterkt at Bugge har bytta navn. Siden jeg har lest noen bøker på engelsk og noen på norsk er det noe evig stress!

Lenke til kommentar
Synd for den bokhandelen som solgte boka for tidlig da. Ai ai ai...

ai ai er ordet :D

Er vel noe med det at dersom en bokhandel selger HP-boka før verdenslanseringen så mister den rettigheten til å selge Harry Potter-bøker for alltid.

Ai ai ai... :ermm:

? jeg bare ga mitt samtykke på ditt ai ai ai jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...