Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-06-04 22:30, Anders Leipsland skrev:

Quote:


Den 2002-06-04 22:13, Nostradamus skrev:


Ingen som har klaget på den utenom moderator og Pluto..



 

Tja jeg klager. Sosohal også...

 

jeg også ...

 

(beklager Anders for at jeg quota noe som var quotet.. vet det er dårligt..)

 

PS: bildet er kjønnsdiskriminerende .. du må tenke på jentene i forumet ... (ja det er jenter har også)

_________________

www.gfx-hysteria.com

7p7 = religion og et politisk parti!

 

[ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-06-04 22:54 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bildet er for stort...alt for stort.

Hvis du derimot absolutt skal ha det bildet med i signaturen så lagre det på et sted og redigere det ned til 90x90??(eller.no)

I allefall forminsk det.

 

Borre:så rett du har. I stede for å ramse opp hw demmes slik:

HDD WDC (bla bla bla)

CPU AMD MP2000 (BLAlala)

RAM 2700DDR

 

 

Så kan man da heller skrive det bortover!!! Slik:

Asus av7-e Tbird [email protected] osv.. osv...

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke plaget av bruken av ei dame (selv om jeg selv er dame), men jeg ser ikke at det er nødvendig å ha med. Kan du ikke heller skryte litt av maskina di som de fleste andre gjør da?

Hadde det vært en flott mann i boxer så hadde jeg kikket på bildet litt lengre og tenkt; "dette er unødvendig". Flott at du liker fine damer (hun var det!), men se på bildene på maskina di du, lille venn.

Lenke til kommentar

Quote:



Bare godta at bildet er for stort på alle måter. Om vi brukere ikke aksepterer det mister vi sikkert muligheten for å ha bilder i signaturen og det ønsker vi da ikke :smile:



 

Jeg kommer til å ønske meg å ta bort muligheten for bilde i signatur. Er til mer bry enn til godt..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 14:32, lady in red skrev:

Jeg blir ikke plaget av bruken av ei dame (selv om jeg selv er dame), men jeg ser ikke at det er nødvendig å ha med. Kan du ikke heller skryte litt av maskina di som de fleste andre gjør da?

Hadde det vært en flott mann i boxer så hadde jeg kikket på bildet litt lengre og tenkt; "dette er unødvendig". Flott at du liker fine damer (hun var det!), men se på bildene på maskina di du, lille venn.


Lukter ugler i mosen....

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 18:57, Booth skrev:

Det heter ikke 'en komponent', det er jo helt innvandrer
:grin:


 

Ifølge bokmålsordboka:

 

"kompon|en´t m1 (fra lat., se *komponere) del av en helhet blandingen inneholder fem k-er / produsere k-er til elektroniske regnemaskiner / fys.: hver av de enkeltvektorer som en vektor kan løses opp i."

 

Så nei, det er ikke "innvandrer" - hvis du ikke har en annen forklaring som jeg ikke skjønner da?

Lenke til kommentar

herregud så pirkete vi var i dag da...

syns ikke det var no galt med det bildet der jeg, og det tar jo **** meg ikke så lang tid å laste opp et ***** bilde eller 10, selv på modem!

og det der med at bilder blir så store i signaturen skjønner jeg heller ikke hva dere klager for, hvis dere ikke vil se på dem så la ver da.. ekke så sinnsykt vanskelig å scrolle noen ganger!

(eneste negative er vel at bildet er litt kjønnsdiskriminerende, men ingenting verre enn en middels h&m plakat :smile: )

 

_________________

xt_logo_small2.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: xthal på 2002-06-05 21:07 ]

Lenke til kommentar

For å gi deg et inntrykk ver hvor mange som ikke liker store bilder:

 

Jeg synes OGSÅ det er for stort...Fint bilde, men for stort...

 

Har ikke giddet å klage, men når du sier at "ingen" har klaget og bruker dette som er argument for å beholde bildet sier jeg igjen:

 

Det er for stort....

 

(jeg har ADSL 704/128, så det er ikke det at det tar tid, det er bare for stort....)

Lenke til kommentar

synes det er greit med et 80x80 bilde eller avatar, signaturen er jo for å være unik såpass andre har et kjennetegn å gå etter.

 

for min del, bruker jeg mitt hardware specs som sig, og skal snart legge til link til min hjemmeside :smile:

 

jeg sitter på modem, jeg skal ikke klage fordi jeg synes det har vært lite med "_store bilde-signaturer".

greit med en kjerring på ei bilde, men når det blir snakk om mere voksent ville jeg ha kategorisert det som kjønnsdiskriminering, og det synes jeg ikke hw.no skal tillate.

 

si nei til explicit words, kjønnsdiskriminerende bilder, bilder av terrorister, hitler, hakekors osv osv... håper dere catcher hva jeg vil frem til...

 

(redigert pga nå mongo med ordfeil, kan misforstås :wink:)

_________________

AMD Athlon 1400MHz

Abit KT7A VIA KT133A

Asus V8200 GeForce 3 64MB DDR

IBM 60GXP 60Gb

512MB RAM

XP

 

[ Denne Melding var redigert av: inventum på 2002-06-06 01:37 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...