Gå til innhold

Heroes 3-4 forgotten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heroes 1 brukte jeg aldri mye tid på.

2'ern brukte jeg veldig mye tid på..

3'ern var jeg avhengig av

4'ern sugde pølse

5'ern har jeg ikke hørt noe om,

men det kom en fanprodusert expansionpack til 3'ern

New Life of Heroes elns:P

Veldig moro:D

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet
Jeg liker 4ern godt og har spilt det mye, men da mest scenarier. Det er mye mer sammensatt og detaljert enn de foregående spillene - men gleden over å bygge opp noe er der fortsatt. Jeg synes dette har vært det beste i serien, selv når en tar hensyn til utgivelsesår.

Nature i heroes 4: :w00t:

Endelig noen som har skjønt det! :thumbup:

Skrevet

Heroes 2 var knall

Heroes 3 var knallere

Heroes 4 var knallest :w00t:

Digget å bruke helten, selv om en combat-basert helt ble altfor overpower etterhvert :p Tok omtrent hele campaigner med den (på easy visstnok, men allikavel)!

Håper på en femmer hvor jeg kan se kamper i full 3d med alle folkene istedet for en dude med 100 stocket inni hverandre :p

Skrevet

•  

• the game will use a 3D engine

• the game will lean more towards strategy than RPG

Ok. Ikke noe HOMM5 på meg...

Høres ikke ut som homm, nei, men kanskje det er moro fordet.

Skrevet (endret)

3'ern er/var genial. Jeg takler ikke 4'ern. IMO suger den ganske vilt, så jeg sitter med min "Heroes of M 'n M 3DO Party-pack" enda med alle expansionene :p:D

Endret av Dingot0m
Skrevet

Ok. Ikke noe HOMM5 på meg...

Høres ikke ut som homm, nei, men kanskje det er moro fordet.

Det har jo alltid vært mer strategi enn rollespill i HoMM-serien... De mener sikkert bare at det blir mindre dilldall med heltene, ser ikke helt noen andre "rpg"-deler av spillet.

For min del har jeg spilt Heroes siden 1'eren kom ut i 95 og har spilt disse spillene mye. Synes uansett at selv om IV'eren kanskje mast litt sjarm, så er det det klart beste spillet i serien. Heroes II imponerte nok mest når det kom ut.

Skrevet
party-pack?

er det det samme som Heroes III Complete, eller har jeg gått glipp av noe? :)

Det var egentlig Complete jeg ville frem til, ja. Glemte navnet i farten.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Kastet? :ohmy:

Hvordan kunne du finne på å kaste et knallspill som Heroes 3?

Skrevet
Kastet? :ohmy:

Hvordan kunne du finne på å kaste et knallspill som Heroes 3?

Jeg skulle flytte hjemmefra og de ble tilfeldigvis med mye skrot som gikk i søppelsekker. Slakter megselv. :(

Spille Heroes 4 til jeg får tak i 3ern igjen.

Skrevet

heroes 3 holder for min del

da jeg hørte at 5ern skal bruke en 3D motor var det over og ut, jeg gidder ikke å prøve et spill som ødelegger hele heroes spilleopplevelsen. Hva skjer med at alle nye spill falmer så jævlig i forhold til 94-99 epoken ? Savner den tida, de skulle fortsatt laga adventure games med tegneseriefigurer (se: day of the tentacle) ikke sånn high-tech adventure som ødelegger for oss 90's fanatikere !

Skrevet

Spiller fortsatt H4.. synes det er bedre en 3ern. Samme som cm egentlig. Må bare venne seg til det nye før man innser at det er bedre. 1 eller 2 har jeg ikke spillt.

Skrevet

Likte aller best heroes 2. Men nå har jeg hverken CD eller maskin å spille H2 på, så det går mest i H3, som er nesten like bra. Heroes 4 har jeg aldri taklet.

Faktisk digger jeg heroes 3 så mye at jeg har satt opp en wiki til den :)

URL : http://terrasque.mine.nu/heroes

Og til alle dere som spiller Heroes 3 enda, Grab WoG expansion'en. Den eier totalt.

(og forresten... noen som har heroes 2 og som kunne tenkt seg å rippe audio'en (spor 2 og utover) til mp3? Savner musikken fra toeren enormt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...