Gå til innhold

Mine CS-fragmovies! *film 2 ute nå*

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bra jobba!

Jeg likte nok 2'ern bedre pga der var de ikke så allminnelige "fraggs" som på 3'ern, og hadde nr.2 best grafikk..? :hmm:

Men kanskje du bør kanskje la være å ta med "holyshit, headshot etc." på de neste filmene, for det var litt uproffesjonelt å legge til dem (spesielt når du brukte så mange ganger på a treffe med kniv :p ).

Prøv også å holde filmene litt er minimalistiske som og ikke bruke fjortiss metal, boy-band musikk og div. addon's som HS og dem.

Bra filmer så, ikke missforstå meg!

Anyway... Keep up the good work :thumbup:

som sagt før, TUSEN TAKK for posetiv tilbake melding.

ja den 2. skal ha litt bedre kvalitet, litt skarpere enn den 1.

hadde ike blitt sur for mere negativ kritikk da :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
det var kanskje litt ræva m ed ut lyder, ikke mitt forslag! Men musikken var "original" da.

PS: Gled dere til treern ;) !

Nei, den var ikke orginal. Linkin Park er brukt mange ganger før.

så betyr gjerne """""""" at det er ironisk eller useriøst og jeg mente at linkin park er brukt, men JEG (min personlige mening... INGEN andres)mener at de er greie å høre på, ikke kaktus for ørene som Plomma2 :yucky: tydeligvis mener.

Endret av chokke
Skrevet
men JEG (min personlige mening... INGEN andres)mener at de er greie å høre på

jeg er enig, men de fleste her på forumet liker sikkert bedre andre type sanger.

smaken er som baken, delt i to

Skrevet

...................

Første film....Dere løper rundt å dreper en gjeng med letteide public noobs...å killene suger...

Andre film.....Stortsett bare aztec public kills...Eneste som var bra var ownagen på inferno :D

Skal du poste filmer så post noen med bra kills...(ikke fra ett brett eller for mye public) ;)

Skrevet (endret)

1. film var ikke jeg med i så de suger nok :p

2. film ownagen på inferno er bra, ps: meg hvis dere ikek skjønte det ;)

Spiller ikke aktivt i klan, eller er ikke så gode da, men film nr.3 kommer sterkt tilbake. Da blir det pro film med kul musikk og fete kills og skills.

Og 3. filmen skal ta mer enn en dag iafalll og litt mer effekter.

EDIT: ownagen på inferno var på badass 1 eller 2 så der er nivået litt høyere enn uk2.net. Men "noen" klarer ike drepe så jeg måtte bli med :p

PS: ikke ta alt fra meg seriøst, eller med en klype salt.

Endret av chokke
Skrevet
...................

Første film....Dere løper rundt å dreper en gjeng med letteide public noobs...å killene suger...

Andre film.....Stortsett bare aztec public kills...Eneste som var bra var ownagen på inferno :D

Skal du poste filmer så post noen med bra kills...(ikke fra ett brett eller for mye public) ;)

1. film, ja den suger

2. film, vis vi ikke spiller på dorlige public server, så for får ikke så mange kills, og den bra'e OWN age'en var av chokke, som sagt er vi 2. 15'åringer som er helt ny på detta med cs film.,

FuJJi: hva er bra? hva er ikke bra, hva kan gjøres bedre?

Skrevet

Altså, alt går på fragsa.

Du kan spole filmen baklengs til scooter og har 300x180 i oppløsning så lenge fragsa er bra nok.

Noe disse fragsa ikke er. Og public frags blir aldri bra.

Skrevet

ok, men det vet vi nå, filmene er dårlige, det vet vi og vi vet at fragene er dorlige, så det er ikke noe vits og ta opp det igjen, som sagt er vi helt nye på det med cs film

Skrevet (endret)

Kan ikke pub frags bli bra? Jeg har sett mange gode frags på pub servere jeg! Det var også en del bra på 2'ern....

Endret av Rune_F
Skrevet
Kan ikke pub frags bli bra? Jeg har sett mange gode frags på pub servere jeg! Det var også en del bra på 2'ern....

joda, pub frags kan også bli bra, men det er noen her som mener at pub frags suger.

takk for at du likte filmen :thumbup:

Skrevet (endret)

#2 var bedre... Egentlig så kan du ha så mye netgraph saytext og radar du bare vil for min del,bare fragsa er bra ;) Men det blir liksom et hakk "proffere" uten netgraph osv, uten at jeg sier at filmen blir så veldig mye bedre av det.

20021027.gif

Derfor du spiller på UK2? Lettere å drepe i lagg :p

Endret av -Teddy-
Skrevet
Skins er fyfy på frag movies, kvaliteten var grei nok og det var noen bra frags!

Fortsett, så får du sikkert en bra film til slutt.

jo takk for det, neste film skal vi jobbe mye mere med, denne filmen laget vi på 1 dag bare.

takk for positiv respons :thumbup:

#2 var bedre... Egentlig så kan du ha så mye netgraph saytext og radar du bare vil for min del,bare fragsa er bra wink.gif Men det blir liksom et hakk "proffere" uten netgraph osv, uten at jeg sier at filmen blir så veldig mye bedre av det.

Derfor du spiller på UK2? Lettere å drepe i lagg tongue.gif

yapp, virker litt proffere, selvom dette ikke er en proff film da :p

yapp, på uk2 er det bare dorlige spillere

Skrevet
For min egen del, syns eg da e voldsomt kjedelig å sjå på noobs som lager fragmovie. er liksom ingen imponerende kills.

Men men øv mer å stå på! :thumbup:

ja, vis er du er litt eldre enn oss og kan en del mere enn det vi kan om frag movies og cs, så er disse filmene ganskje kjedelige,

takk, vi skal stå på

Skrevet
Kommer dere snart med en ny film som vi kan slakte? lol.

Gleder meg til den neste... Så kjapp dere! :p

LOL, vet ikke om det var posetiv eller nagativ kritikk, men jada, vi skal lage ny,.

men den neste skal vi jobbe en den mere med, nummer 2 var laget på en dag, vi spilte i 20. min, så redigerte vi, så fixa vi mye på den, også fixa vi litt mere. så la vi den ut.

så den neste er det nokk en stund til neste :p

(takk for at du så filmen :w00t: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...