Gå til innhold

Blizzard sier Happy Holidays ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blizzard sier Happy Holidays! The holidays are here.

Jeg håper ikke dette betyr at de tar Jule ferie ? som igjen betyr at vi med preorder kit s må vente enda lenger på final beta :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel... det er jo snart jul. Da er det ganske vanlig å ønske folk god jul. Mange av Blizzard sine tilhengere går jo på skole og de fleste skoler har vel tatt juleferie nå.

Skrevet

Som nåvi sier er det en vanlig skikk i vår del av verden å ønske andre en god jul. Og hvis teamet faktisk tar ferie nå (noe jeg tviler på), har de jo selvfølgelig tatt det med i beregningene om når de er ferdig.

Uansett, har ikke spillutviklere også krav på ferie som andre dødelige?

Skrevet
Enig med deg, Playmaster. Syns det er gøy at Blizzard tar seg bryet med å lage til slike detaljer. Temmelig spent på hva slags happening de har planlagt til nyttår ;)

Blir nok fyverkeri ved de største byene. :)

Skrevet
De tenkte vel helst i slike baner.. :)

Herlig bilde :D

Synest at det er veldig bra av blizzard å lage slike ting, det får meg bare til å like dei endå meir.. :love:

Det einaste som er dumt med det, er at europerar ikkje får vere med på moroa endå..

Skrevet

hehe Ironforge har faktisk vært en eneste stor snøballkrig siden patchen. Også har det vært flere julequester, som gi melk og pepperkaker til den sultne julenissen. Eneste jeg har å utsette er at min gnome mage ikke fikk sitte på fanget til nissen fordi jeg var for stor! Det får da være måte på. :p

Reputation til IF ble "greatly increased" ved å gjøre alle julequestene :D

Skrevet
hehe Ironforge har faktisk vært en eneste stor snøballkrig siden patchen. Også har det vært flere julequester, som gi melk og pepperkaker til den sultne julenissen. Eneste jeg har å utsette er at min gnome mage ikke fikk sitte på fanget til nissen fordi jeg var for stor! Det får da være måte på. :p

lvl var det på julequestene da ? :D , eller bedre klarer min lvl 20 gnome mage å levere kaker :p

Skrevet

Haha, zå zøtt! :D

Skrevet

lvl var det på julequestene da ? :D , eller bedre klarer min lvl 20 gnome mage å levere kaker :p

hehe kakene og melken bør du klare. og en annen delivery quest som er enkel, den forklarer hvorfor dvergene feirer denne høytiden...

Du vil nok slite litt med den siste som er en lvl 36 elite quest der du må drepe Grinchen

hehe kakene og melken bør du klare. og en annen delivery quest som er enkel, den forklarer hvorfor dvergene feirer denne høytiden...

Du vil nok slite litt med den siste som er en lvl 36 elite quest der du må drepe Grinchen :!:

Skrevet

Nissen er jo bare teit. Skikkelig kommersiell dust, bare satt der for å selge flere kaker og mere julegodter.

Ble overraska over at Tauren feirer vinterhøytid samtidig som dvergene, men i og for seg så gir det jo mening. De er jo de eneste blandt Horde-rasene som har vett nok til å være takknemlige for noe som helst. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...