bravo567 Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Blizzard sier Happy Holidays! The holidays are here. Jeg håper ikke dette betyr at de tar Jule ferie ? som igjen betyr at vi med preorder kit s må vente enda lenger på final beta
DaRe_deVIl Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Kan jo høres sånn ut, men jeg tror ikke de tar ferie fra i dag. Men om 3-4 dager så kommer de vel ikke akkurat til "å jobbe på spreng" som de sier at de gjør..
nåvi Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Vel... det er jo snart jul. Da er det ganske vanlig å ønske folk god jul. Mange av Blizzard sine tilhengere går jo på skole og de fleste skoler har vel tatt juleferie nå.
Goldfish Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Som nåvi sier er det en vanlig skikk i vår del av verden å ønske andre en god jul. Og hvis teamet faktisk tar ferie nå (noe jeg tviler på), har de jo selvfølgelig tatt det med i beregningene om når de er ferdig. Uansett, har ikke spillutviklere også krav på ferie som andre dødelige?
Playmaster Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 De tenkte vel helst i slike baner.. Ser faktisk koselig ut.
SilverCRX Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Enig med deg, Playmaster. Syns det er gøy at Blizzard tar seg bryet med å lage til slike detaljer. Temmelig spent på hva slags happening de har planlagt til nyttår
Playmaster Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Enig med deg, Playmaster. Syns det er gøy at Blizzard tar seg bryet med å lage til slike detaljer. Temmelig spent på hva slags happening de har planlagt til nyttår Blir nok fyverkeri ved de største byene.
Testo Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Og om de tar noen dager fri.. bra for dem, er fortjent. spillet kommer når det kommer... ikke vær så utolmodig.
zero_time Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 De tenkte vel helst i slike baner.. Herlig bilde Synest at det er veldig bra av blizzard å lage slike ting, det får meg bare til å like dei endå meir.. Det einaste som er dumt med det, er at europerar ikkje får vere med på moroa endå..
Falconetti Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 hehe Ironforge har faktisk vært en eneste stor snøballkrig siden patchen. Også har det vært flere julequester, som gi melk og pepperkaker til den sultne julenissen. Eneste jeg har å utsette er at min gnome mage ikke fikk sitte på fanget til nissen fordi jeg var for stor! Det får da være måte på. Reputation til IF ble "greatly increased" ved å gjøre alle julequestene
Keylar Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 hehe Ironforge har faktisk vært en eneste stor snøballkrig siden patchen. Også har det vært flere julequester, som gi melk og pepperkaker til den sultne julenissen. Eneste jeg har å utsette er at min gnome mage ikke fikk sitte på fanget til nissen fordi jeg var for stor! Det får da være måte på. Reputation til IF ble "greatly increased" ved å gjøre alle julequestene lvl var det på julequestene da ? , eller bedre klarer min lvl 20 gnome mage å levere kaker
Treblad Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 hehe Ironforge har faktisk vært en eneste stor snøballkrig siden patchen. Også har det vært flere julequester, som gi melk og pepperkaker til den sultne julenissen. Eneste jeg har å utsette er at min gnome mage ikke fikk sitte på fanget til nissen fordi jeg var for stor! Det får da være måte på. Reputation til IF ble "greatly increased" ved å gjøre alle julequestene Haha, zå zøtt!
Falconetti Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 hehe Ironforge har faktisk vært en eneste stor snøballkrig siden patchen. Også har det vært flere julequester, som gi melk og pepperkaker til den sultne julenissen. Eneste jeg har å utsette er at min gnome mage ikke fikk sitte på fanget til nissen fordi jeg var for stor! Det får da være måte på. Reputation til IF ble "greatly increased" ved å gjøre alle julequestene lvl var det på julequestene da ? , eller bedre klarer min lvl 20 gnome mage å levere kaker hehe kakene og melken bør du klare. og en annen delivery quest som er enkel, den forklarer hvorfor dvergene feirer denne høytiden... Du vil nok slite litt med den siste som er en lvl 36 elite quest der du må drepe Grinchen hehe Ironforge har faktisk vært en eneste stor snøballkrig siden patchen. Også har det vært flere julequester, som gi melk og pepperkaker til den sultne julenissen. Eneste jeg har å utsette er at min gnome mage ikke fikk sitte på fanget til nissen fordi jeg var for stor! Det får da være måte på. Reputation til IF ble "greatly increased" ved å gjøre alle julequestene lvl var det på julequestene da ? , eller bedre klarer min lvl 20 gnome mage å levere kaker hehe kakene og melken bør du klare. og en annen delivery quest som er enkel, den forklarer hvorfor dvergene feirer denne høytiden... Du vil nok slite litt med den siste som er en lvl 36 elite quest der du må drepe Grinchen :!:
JoeDohn Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Nissen er jo bare teit. Skikkelig kommersiell dust, bare satt der for å selge flere kaker og mere julegodter. Ble overraska over at Tauren feirer vinterhøytid samtidig som dvergene, men i og for seg så gir det jo mening. De er jo de eneste blandt Horde-rasene som har vett nok til å være takknemlige for noe som helst. ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå