Gå til innhold

Komplett.no med sporingsnummer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte for 3-4 dager siden en ny lcd skjerm og et nytt hovedkort fra komplett.no, alt gikk fint og jeg fikk mail som bekreftet kjøpet gansgek fort, og neste dag fikk jeg sporingsnummer i mailen.

Men sporingsummeret fungerer ikke :whistle: Det er på 39 nummer å på posten.no får jeg opp en feilmelding om at sporingsnummeret er for langt, det skal være mellom 15-35 nr.

Dette syns jeg er veldig rart, det hadde vært kjekt å se hvor pakken min er og om jeg snart får den :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Komplett sutter. Brukte 2 dager (fra 13:00 på Onsdag til 17:00 på fredag) på å få pakket skjermkortet mitt.

_

johanf

Hallo i luken ... har du tenkt over hvilken måned vi er i ?

Skrevet
Hva med å gå inn på ordren på komplett sine sider og klikke på linken til sporingsnummeret der. Funker det?

hint: klikk kun én gang med venstre musetast på sporingsnummeret. :)

Skrevet
Komplett sutter. Brukte 2 dager (fra 13:00 på Onsdag til 17:00 på fredag) på å få pakket skjermkortet mitt.

_

johanf

Skjerp deg, det er trossalt desember. Eller har du gått glipp av det? Dette er den store måneden da alle handler som "gale".

Skrevet
Ødelagte komponentar i ein PC er lite gunstig i juletida med all aktiviteten i posten og butikker.

Desto mer imponerende at Komplett.no sendte meg nytt skjermkort i retur, bare to dager etter at de hadde fått mitt defekte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...