Snorre Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Hva synes dere om multiplayer-en i Rome Totalwar?
Chasseur Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Direkte RÆVA! Mye lag, ikke balansert, for få enheter. huff, ble så skuffa da jeg prøvde det online-- --Hater gamespy. Kan ikke folk bruke noe ala battle.net?
Kim Roger Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 den er helt grei. er litt kjedelig men, den funker. hadde vært kult med campain multiplayer, selv om det hadde tatt evigheter
Herr Brun Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Har ikke prøvd på nett (har ikke nett på rommet enda ) men jeg har prøvd lan og det var drittmorsomt. Litt få uniter men det er jo pga. at faksjonene ikke har flere uniter... Har ikke opplevd særlig lagg men det var som sagt på nettverk. Skikkelig morsomt med en menneskelig motstander. Herr Brun
ZlummGlumm Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Gidder ikke prøve online... prøvde STW online... det hakka og lægga som fillern.. Tviler på at RTW er no bedre, men på LAN funka det jo fint. Har alderi vært no fan av å spelle strategispell på nettet uansett. Blir for mange som bare bruker det beste.
Bluebeans Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Blir for mange som bare bruker det beste. Bare å sette ned på pengene det.
ZlummGlumm Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Bare å sette ned på pengene det. Da blir det for få uniter... Som sagt så har jeg bare spelt Shogun online, og der var problemet at alle brukte minst 4 uniter av musket tullinger... Og i min mening så er gønnere for de svake... pluss at de ødelegger hele spellet. Så jeg regner med at det er det samma problemet med chariots, elefanter og katatanks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå