Gå til innhold

"elendig kundeservice".. Telenor igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

 

Kan ikke annet enn å le høyt å lenge. Denne Terje Osmundsen må altså slutte i Telenor for å oppdage hvor råtten servicen er i bedriften. (prosjektdirektør - for hans egen skyld får vi vel håpe at han ikke hadde noe med prosjekt kundebehandling :p)

Det er egentlig utrolig tragikomisk. Hvis resten av Telenor-ledelsen også slutter, og dermed blir avhengige av den samme kundehjelpen som oss andre dødlige, vil de kanskje også få denne revolusjonerende oppdagelsen.

I mellomtiden har mange fornuftige mennesker tatt hintet og kvittet seg med det de kan av Telenor-produkter...

 

"- Servicen fra Telenor er rett og slett elendig. Det går ikke an å behandle kunder på denne måten, sier Osmundsen." Velkommen etter, sier jeg....som heldigvis har tatt konsekvensen av Telenors kundebehandling og i god tid før årtusenskiftet forlatt den gamle monopolisten...

Lenke til kommentar

Jeg har stikk motsatt erfaring. Jeg har nettopp blitt Telenor Online kunde, bl.a. pga. bedre kundeservice. Hadde NextGenTel før, og der var servicen mye dårligere. Bestandig minst en halv time i kø, og veldig dårlig med tilbakemelding. Jeg hadde mye med dem å gjøre da jeg flyttet nettopp, og måtte flytte bredbåndsabonnementet. Dette klarte ikke NextGenTel å gjøre. En gang ringte jeg dem litt før 20.30, og klokka 21 stengte de hele greia. 35 minutter i kø til ingen nytte. Hos Telenor, derimot, får jeg hjelp etter max 3 minutter, og de er åpne 24/7. Ringte dem senest søndag kveld kl. 22 for å få hjelp med oppkobling, og da var både 1. og 2. linje support på plass, og veldig hjelpsomme.

Lenke til kommentar
Det gjelder sikkert ikke alle. Men det er såpass mange som får merke at Telenor ikke er like flinke med alle, og da har Telenor et stort problem! Kundeservice og pris, og når Telenor ikke har noen av delene, ja da har de et problem!

Nå er det jo en kjent sak at en fjær blir til hundre hønsefarmer på internett da... En kunde som er supermisfornøyd (gjerne på grunn av egen inkompetanse), så plutselig så påstår hele verden at de suger. Folk har sagt det før her inne, og jeg sier det igjen. Negative opplevelser blir lagt _mye_ mer vekt på en positive. Tror folk flest har en stor trang til og syte og klage. Gjerne uten grunn...

 

Var selv Telenor ADSL kunde i et års tid, og var strålende fornøyd (til tross for sen installasjon pga. elektronikk på linja... :ermm: ). Normal grei oppetid, ok telefonsupport og kjappe til og utbedre feil.

 

Tror det "dårlige" ryktet til Telenor kommer mest av "det er kult å klage på Telenor" og "viss mange nok hyler høyt så er det sant" prinsippet. Men det er nå bare min mening...

Lenke til kommentar
Tror det "dårlige" ryktet til Telenor kommer mest av "det er kult å klage på Telenor" og "viss mange nok hyler høyt så er det sant" prinsippet. Men det er nå bare min mening...

Helt enig, har hatt Telenor i mange år og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg svært, svært sjelden har hatt noe problem, de få gangene jeg har hatt noe som kunne ligne på et problem, så har det vært pirk fra min side, og selv da har jeg fått suveren og ikke minst rask service hos telenor.

 

Når det gjelder ADSL så har jeg aldri merket noen nedetid (eller for noen år siden fallt jeg ut noen ganger, men jeg tror det var min egen feil)

 

Vet ikke helt hva folk klager på, for det virker som om jeg leve en helt annen verden en det som enkelte her forteller om!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...