Æææ Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Er det noen som har noen bra tips til hvordan man spiller som rouge?
uberhunter Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Spesialisere deg innen daggers, fokusere mye på poisons etterhvert i spillet og de tradeskillsene som lønner seg mest er vel skinning/leatherworking Men hva var meningen med bildevedlegg? Har da ingenting å gjøre med rogue det.
Zindre- Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hva har bildet her å gjøre? Og som rogue ville jeg brukt dagger + sverd i offhand...
purpledonkey Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/rogue.html Det der er vel en Felguard. Kom på at i DotA Allstars(WC3 custom map) bruker heroen Rogue Knight den modellen... Litt far out kanskje, men kunne jo vært derfor
Loeve Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Tips når du skal legge på rouge er å starte ved øret, og bygge deg bortover i en trekant mot munnen og øyet. Legg på rikelig med foundation. Omformuler spørsmålet hvis du vil ha et seriøst WoW-svar.
Lch Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Det der kommer du sikkert til å få kjeft for, men jeg lo godt. Håper det er trøst nok. Jeg fant en 100 sider lang WoW-guide som inneholder alle de spillhjelpsidene, jeg kan varmt anbefale den for nybegynnere. Den går noenlunde grundig igjennom de ulike typene man kan spille. Edit: Ikke Gamespot nei. 2xEdit: Ikke husker jeg hvor jeg fant den heller. Endret 15. desember 2004 av LarsC
anon12234 Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 bildet var vell just bacuse det er en sinnsykt fet char
Bytex Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Vil bare si en liten ting...Rouge (uttales Ruusj) er den røde/rosa sminken damene bruker på kinnene for å se friskere ut. ROGUE (uttales Råog) derimot er tyv/kjeltring/WoW character Endret 15. desember 2004 av Bitex
VinterUlv Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Bra tips til hvordan man spiller som rogue (tyven, ikke sminken): - Aldri si navnet ditt til noen. - Hold deg i bakgrunnen. - Dolk alltid folk i ryggen. - Hvis noen ser deg, pek på dem og skrik "han gjorde det!". - Skaff deg ei stor mørk kappe med hette. Dette er en trendy tyvegreie. - Hvis kompisen din dauer, husk å sjekke lommene hans. Håper dette hjelper deg.
Zindre- Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Se her for å lære deg klassen litt: http://wowvault.ign.com/View.php?view=Classes.Detail&id=6 Resten, dere vet jo at han mente RoGue da, så dere trenger ikke å kommentere det i HVER post..
DaRe_deVIl Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Nå må man da skjønne at det skrives rogue, og ikke rogue.
purpledonkey Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Nå må man da skjønne at det skrives rogue, og ikke rogue.
Zindre- Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Nå må man da skjønne at det skrives rogue, og ikke rogue. Du skjønner GODT hva det betyr likevel, og ifølge nettiketten eller hva det nå het skal man ikke korrektere andres skrivefeil
Eonix Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Spesialisere deg innen daggers, fokusere mye på poisons etterhvert i spillet og de tradeskillsene som lønner seg mest er vel skinning/leatherworking Men hva var meningen med bildevedlegg? Har da ingenting å gjøre med rogue det. Ville heller ha gått for Herbalism/Alchemy!
Zlash Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Nå må man da skjønne at det skrives rogue, og ikke rogue. Du skjønner GODT hva det betyr likevel, og ifølge nettiketten eller hva det nå het skal man ikke korrektere andres skrivefeil Jeg kommer til å hete Rouge i WoW
Choo Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 (endret) se på www.worldofwar.net og sjekk Rogue forumet det. Der finner du strategier osv. ikke pirkete folk som ikke KLARER og la være å rakke ned i ting. Alle kan gjøre feil. -_-;; minner meget om www.war3.no den her tråden.. coughcough.. takk til han nedenfor! Endret 18. desember 2004 av Choo
The_evil_blue_toad Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 vet ikke helt om den første linken var ironi eller om du bommet litt. Det er iallefall ikke WoW den leder til Armageddon software - the last consulting firm you will ever need
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå