Gå til innhold

Klar over hvor kul musikk Røyksopp har?

Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misliker folk som syns Røyksopp var kult heilt til det kom inn på vg-lista. Då var det ikkje kult å like dei lenger.

Seier ikkje at noken her inne er sånn, sånn at det er sagt :)

Røyksopp er bra dei, men som tidligare sagt, det fins også andre som er bedre i samme sjanger.

Skrevet

Röyksopp kan sine saker da, selv om ikke alt på Melody A.M holder samme nivå (etter min mening). Bare hør Annie - Heartbeat (visse kredible anmeldere har utropt denne til årets låt).

Skrevet
Misliker folk som syns Røyksopp var kult heilt til det kom inn på vg-lista. Då var det ikkje kult å like dei lenger.

Eller de som ikke likte de før de kom inn på vg-lista.

Skrevet

Eller de som ikke likte de før de kom inn på vg-lista.

blir mykje det samme det også ja :)

@anth :er ikkje heilt stødig på alle sjangrane innafor elektronikaen, men uansett, poenget mitt var at Røyksopp var bra, men det fins også gode om ikkje bedre alternativ :)

Skrevet

Røyksopp er meget bra, og de har vel egentlig skapt sjangeren de spiller i, selv, Alt det andre er etterfølging. Men hvis vi ser enkelt på det, og kun tar hensyn til sampling, da er det nok mange som er bedre i gamet.

Skrevet

Det her blir jo berre personlige meininger.

På røyksopp albumet har dei mange gromlåter, syns eg...f.eks. poor leno..huff...meg og navn....spor nr 3 (sparks?) er deilig og avslappande. Remind me er godlåt..

syns likevel portishead - roads er hakket bedre i avslapping.

Air har jo mange godlåter...

Har hørt et par godlåter av Sneaker pimps...

blir berre subjektive meininger...:)

Skrevet

jeg er klar over hvor bra musikk røyksopp har.. Digger "so easy" låten :w00t: Har ikke hørt noe spesielt mye av de, men det jeg har hørt er sinnsyk bra!

Skrevet

de har utgitt en langspiller, i tillegg kom en limited edition cd med enkelte remixer som et supplement til Melody A.M. litt senere.

og ja, skiva er fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...