Gå til innhold

Tastatur/mus til 700 kroner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Psdata (mus)

 

PS data (mus2)

 

Fan ikkje noko tasta tur... Men dei 2 musene er dei mest popolære spillmusene på markede.... mx510 blei netopp testa her på hw  :D

Nå kjøper folk flest Razer Diamondback, den kan du kjøpe på www.netshop.no

 

Og det er ikke uten grunn, tester viser at den er betydelig bedre en MX510, selv om noen ikke foretrekker formen på den.

Folk flest kjøper nok ikke det nei :dontgetit: Hva med et trådløst Keytronic tastatur+mus kombinasjon. Bare 400 fra komplett.no.

Endret av durabit
Lenke til kommentar
trådløst er ubrukelig til spill.. hvis du ikke har planer om å spille så er trådøst sikkert fint..

 

personlig hater jeg det

Det med "trådløst suger til spilling" er en vrangforestilling folk bør kvitte seg med :p

 

Såklart, hver sin smak, men i dag finnes det trådløse mus som er glimrende til spill (logitech MX1000 blandt annet, som ikke har merkbar lagg pga. trådløs).

Så å si "trådløst duger ikke til spill" blir for dumt.

Lenke til kommentar
Psdata (mus)

 

PS data (mus2)

 

Fan ikkje noko tasta tur... Men dei 2 musene er dei mest popolære spillmusene på markede.... mx510 blei netopp testa her på hw  :D

Nå kjøper folk flest Razer Diamondback, den kan du kjøpe på www.netshop.no

 

Og det er ikke uten grunn, tester viser at den er betydelig bedre en MX510, selv om noen ikke foretrekker formen på den.

Folk flest kjøper nok ikke det nei :dontgetit: Hva med et trådløst Keytronic tastatur+mus kombinasjon. Bare 400 fra komplett.no.

:dontgetit: Det er no dei mest kjøpte spill musene! kansje razord og men kan ikkje hjelpe for at du sitter med ei gammald ballus frå billy :dontgetit:

Lenke til kommentar
trådløst er ubrukelig til spill.. hvis du ikke har planer om å spille så er trådøst sikkert fint..

 

personlig hater jeg det

Ubrukelig? Eg har da vitterlig brukt trådlaust i 2 år nå, og aldri irritert meg\hatt problemer over\med det. Slike bastante utsagn burde ikkje vært lov. :nei:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Selvfølgelig har du ingen problem emd det nå, bare bli vandt med en av de bedre musene du, MX510 eller Razer DB.

 

Jeg lover deg en ting: Hvis du er en verdig gamer går du ALDRI tilbake til trådsløst igjen, så sant ikke overføringen blir like rask som de med tråd, og de finner en måte å unngå batterier på (tyngde og forbruk)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig har du ingen problem emd det nå, bare bli vandt med en av de bedre musene du, MX510 eller Razer DB.

 

Jeg lover deg en ting: Hvis du er en verdig gamer går du ALDRI tilbake til trådsløst igjen, så sant ikke overføringen blir like rask som de med tråd, og de finner en måte å unngå batterier på (tyngde og forbruk)

Jeg gikk rett fra MX300 til mx1000, og synes MX1000 har minst like bra overføring som trådmus. Merker ikkeno til at den faktisk er trådløs med tanke på lagg eller slike ting. Merker bare at jeg kan bruke mer plass foran musematta uten ledning i veien :)

 

Tyngden synes jeg heller ikke er noe problem. Den er der, men den plager meg ikke i spill eller annen bruk.

 

Jeg vet det finnes masse dårlige trådløse mus som ikke egner seg godt til spilling, men det finnes også GODE trådløse mus som fungerer ypperlig til spill.

Lenke til kommentar

Forbanna dritunger som sier at trådløst er dårlig, fungerer ikke til spill og slikt. Test det!

 

Jeg har da brukt trådløst i over et år, og har da aldri hatt problemer utenom det vanlige med at det skal være trådløst, det er deilig å slippe en tråd som skal henge fast i alt!

 

Gå for Logitech, f.eks. Desktop MX eller MX1000+tastatur.

 

Tyngden merker du ikke, det er 43 gram forskjell fra MX510 og MX1000.

Lenke til kommentar
Forbanna dritunger som sier at trådløst er dårlig, fungerer ikke til spill og slikt. Test det!

 

Jeg har da brukt trådløst i over et år, og har da aldri hatt problemer utenom det vanlige med at det skal være trådløst, det er deilig å slippe en tråd som skal henge fast i alt!

 

Gå for Logitech, f.eks. Desktop MX eller MX1000+tastatur.

 

Tyngden merker du ikke, det er 43 gram forskjell fra MX510 og MX1000.

egentlig enig men viss du er ein seriøs gamer så er nok ikke-trådløst best.

Men jeg liker en kombinasjon av Mx 510 + tøymatte eller steelpad + logitech tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...