Gå til innhold

Anarchy Online blir gratis å spille!


Anbefalte innlegg

Funcom har netopp kungjort en nyhet jeg ikke hadde forventet! Anarchy Online blir gratis å spille :dribble: Nå kommer det garantert til å være en del som komemr til å spille. Dette er helt vilt :yes:

http://www.funcom.com/funcom/news/press_re...2-15.3371778497]

http://www.funcom.com/funcom/news/press_re...2-15.3371778497[/url]

 

Edit: Hmmm! Så ikke det der.. det var litt suuuurt:

Offer valid only on new accounts created between 15 December 2004 and 15 January 2005. Other restrictions and conditions may apply. See registration information for details. The free version does not include access to any of the three expansion packs. Should you wish to upgrade to any of the expansion packs monthly subscription and client fees will be added.
Endret av Dj Frost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg som har en gammel konto der, kan bare kaste meg rundt :)

Kanskje prisene på spillet går opp igjen da ;)

 

Ikke vits for meg å begynne med det, når guild wars snart er her :yes:

 

edit_

gratis med konto ? !!!

 

 

edit2_

skulle nesten tro dette var for å få noen vekk fra wow. Kanskje de snart kommer med ett nytt MOMRPG? ;)

 

Visst man først begynner å spille dette nå, gidder man gjerne ikke å kaste seg på WoW, og så slår funcom til med ett nytt om en stund.

 

Kanskje ikke :!:

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Så jeg som har en gammel konto der, kan bare kaste meg rundt :)

Kanskje prisene på spillet går opp igjen da ;)

 

Ikke vits for meg å begynne med det, når guild wars snart er her :yes:

 

edit_

gratis med konto ? !!!

 

 

edit2_

skulle nesten tro dette var for å få noen vekk fra wow. Kanskje de snart kommer med ett nytt MOMRPG? ;)

 

Visst man først begynner å spille dette nå, gidder man gjerne ikke å kaste seg på WoW, og så slår funcom til med ett nytt om en stund.

 

Kanskje ikke :!:

Funcom har 2 MMOs under utvikling.. ikke godt å si hvor langt di er kommet.. men kan si jeg gleder meg.. Funcom kan dette :thumbup:

Lenke til kommentar
Men altso... Laste ned fra Bittorent er ikke akkurat "fun". Får ikke noe ned lasting i. Ka kan gjørest ?

 

Hehe...Lasta med nesten full linje hele tiden når jeg lasta spillet over bitorrent....=)

(Bruker Shareaza)

Bruker Azeures... Men skal prøve Shareaza nå.

Har 704kbits telenor

Er det ikke noe med innstillnger på sa programma da? Får bare rompehastighet :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...