Gå til innhold

Half Life 2 - Beste PC-spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Beste PC-spill ja, men ikke beste grafikk. Kulest grafikk, men teknisk sett ikke best grafikk.

Kan du ikke lese? Står beste grafikk der, så derfor vant den prisen for det i den konkurransen ;)

Skrevet

Det høres bra ut. Jeg er nok enig i begge utmerkelsene, særlig den første. Vi har uansett hatt nok av gode grafikk-spill i år, så den var nok vanskeligere for HL 2 å hale i land...

Skrevet
hmm... rart at ikke World of Warcraft fikk noen pris... det er jo mye bedre enn HL2  :roll:

smaken er som baken, Delt.

Har WoW vært ute like lenge som HL2? Nei. Er det i det heile tatt kome ut her til lands?

Skrevet

Ærlig talt, den har ikke best grafikk? Stemningen i grafikken er kanskje bra, men da burde WoW ihvertfall vunnet en pris. Doom3 har bedre grafikk enn half life 2, men de har bare ikke utnyttet den fullt.

Skrevet (endret)
hmm... rart at ikke World of Warcraft fikk noen pris... det er jo mye bedre enn HL2  :roll:

Har WoW vært ute like lenge som HL2? Nei. Er det i det heile tatt kome ut her til lands?

derfor jeg sier det.. hvordan kan han vite at WoW er bedre enn hl2 ? f.eks..alle så jo opp til doom3..men så visste det seg å være et drittspill.

edit: ikke at jeg sier at WoW er et drittspill da.

Endret av LenniZ
Skrevet

derfor jeg sier det.. hvordan kan han vite at WoW er bedre enn hl2 ? f.eks..alle så jo opp til doom3..men så visste det seg å være et drittspill.

edit: ikke at jeg sier at WoW er et drittspill da.

World of Warcraft har jo vært ute i USA siden november da.. Og jeg er jo faktisk med i CB... så jeg vet jo hva jeg snakker om... har brukt mye mer tid på dette spillet enn på HL2... mer fristende å starte WoW enn HL2 på pc'en min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...