Gå til innhold

Elkjøp prøver seg hele tiden!


Anbefalte innlegg

Elkjøp er vel generelt dårlig på service, har jeg erfart hvertfall. En kølapp for å snakke med de i kassa, så blir jeg henvist til dataavd. og det betyr ny kølapp, når jeg da skal betale så må jeg trekke ENDA EN KØLAPP!!! At det går ann!!! :mad:

Men også en gang da jeg skulle se på en dvd-spiller der så kunne jeg ikke få prøve den fordi de ikke hadde tid til å kople den til, bra service, eller?? :hrm:

Kølapp for å betale varene ? Hvilken Elkjøp er dette snakk om ? Har aldri vært innom noen Elkjøp med kølapp for å betale.

 

Når det gjelder kølapp-systemet generelt så er ikke det så ille som mange skal ha det til (nå får jeg vel så øra flagrer for den).

 

Er det noen få kunder i butikken trenger man ikke kølappen for å få hjelp. Er det derimot 20-30 på en avdeling i kø foran deg, så er vel kølapp det mest rettferdige ? Du blir hjulpet når det er din tur, hverken før eller senere.

 

La oss si at du kommer til Elkjøp og de har fjernet hele køsystemet. Det er 15 stykker der fra før, og 3 selgere på jobb på avdelingen du skal ha hjelp i. Mens du står og kikker på noen printere kommer det 15 stykker til og stiller seg opp for å få hjelp og du har havnet bakerst i køen fordi du ikke stod i den lange rekken av folk som trenger hjelp. Med kølappsystemet kan du i det minste sose rundt i butikken så lenge du følger med på lystavlen...

 

Er dere enige eller ikke ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte på El-kjøp for litt siden ny videospiller og sjekket på internett hvilket utvalg de hadde.

Jeg gikk i butikken og handlet den spilleren jeg ville ha, betalte i kassen og stusset over prisen, siden jeg ikke husket helt hva pris som stod på internett betalte jeg og dro hjem.

Sjekket så prisen på nettet og ganske riktig, der var den 100kr billigere.

 

Dette er ikke første gang, har opplevd det samme flere ganger spesielt på spill at prisen på nettet eller annonser ikke stemmer med de i butikken og at man er nødt å gjøre den annsatte oppmerksom på dette.

Har skrevet flere mailer til El-kjøp men får ALLTID tilbake svada unskyldninger.

 

Det virker som dette er beviste handlinger og derfor handler jeg aldri på El-kjøp mere.

Veldig mye av det du finner på www.elkjop.no er webpriser som skal konkurrere med prisene til andre nettbutikker. Isåfall står dette oppført. Men det er også tilfeller hvor produktet koster x kroner på websiden hvor du kan hente varen i en valgfri butikk. Når du da kommer til butikken ett sted i Norges land kan det være at de har lokal pris på varen f eks x + 40 kroner. Skal holde å si fra da så får du varen til webprisen (hvis det da ikke er kun ved bestilling på web den prisen gjelder). Kan uansett være greit å ha med tilbudet.

 

Det samme gjelder også tilbudsavisene som sendse ut. Er ikke alltid butikkene har tatt seg bryet med å justere prisene for alle produktene og håper sikkert at "ikke alle ser det" Derimot skal selgeren gi riktig pris, evt pengene tilbake uten å bruke tid på å diskutere med kunden. Har aldri opplevd problemer med dette selv.

Lenke til kommentar

for en naiv gjeng med innlegg. Wake up and smell the Coffe.. eller start butikk selv som kan konkurere....

 

 

Pri 1: pengene kunden har i lomma skal ligge igjen i kassa...

Pri 2: kundene skal komme tilbake en annen gang og legge pengene igjen i kassa...

 

Det er Pri 1.5 som mangler av og til (IKKE bare hos elkjøp vel og merke!)... nemlig: kundebehandling.

 

ellers får jeg bare si: stå på krava!

 

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Det må da være lov å mene at å bruke så mye energi på kr.40 virker litt dumt..

Jeg ser dog poenget dersom dette er bevisste handlinger fra en butikk/kjede..

Da er det fint å rope "varsko her"..

Ta et lite regne stykk da.....si at 50 stk kjøper filmen til 40kr for my det blir 2000kr

som de får i overskudd i løpet av dagen for de "lurte" kundene!

for det er mange som ikke "orker" å dra tilbake for å få tilbake 40kr.....Uansett, er det dårlig service å "lure" kundene sånn mener jeg. Jeg dro tilbake AV prinsip av at jeg vet at elkjøp lurer kundene sine på mange måtter.

Hvorfor handler du da i det hele tatt på (Stj)Elkjøp?

Dersom du (og andre her) virkelig mener at de ansatte hos Elkjøp bevisst lurer kundene ved ethvert kjøp.. ja da er det vel en "TV2-/VG-hjelper-deg-sak"? Kan det faktisk være slik at de ansatte ikke klarer å følge alle prisendringene og tilbudene? Det er ihvertfall klart at de som vedlikeholder "lageret" ikke klarer det siden prisen de får opp i kassa ikke stemmer.

Og hva har dette med Webshops å gjøre?

Det som er mindre bra med Elkjøp (som Webshop) er at de er ekstremt dårlige på levering (etter min erfaring).

Generelt sett kan dere ikke klage på prisene på Elkjøp.. de er da tross alt lave på det meste..selv om de "snyter" dere i butikken.. :)

Kanskje derfor trådstarter tross alt går og handler hos noen han tilsynelatende misliker sterkt?

Jeg hadde ihvertfall *ikke* gjort det... f.eks.. siden jeg synes Rimi-Hagen er en kl**e så handler jeg ikke der... Hva med å tenke slik trådstarter og "whinerhoffet" her? Boikott (Stj)Elkjøp så kanskje de går konk? (Jada.. sikkert..sikkert) Ett sted må du/dere ihvertfall starte.. Å "whine" her er jo bare for å få ut "steam".. og å "flame" dissidenter.. som meg..:)

For det første handlet jeg der fordi jeg skulle bare ha en film som skulle være enkel nok til å betale å ta hjem, pakke den inn å gi i julegave! Det at de på "lageret" ikke hadde for eks ikke klart å juster prisen på kassa er greit. Men at de begynner å nekte for det er en helt annen sak.! Det er der jeg ble fustret.

Hadde den ansatte bare tatt seg tid til å sjekke prisen da jeg kom inn for andre gang hadde det være mye bedre (Må jo være LITT kundeservice å da)

Hva dette hadde med webshops å gjøre ? hmm nei si det, jeg enkelt fortallte min opplevelse med Elkjøp som mange andre her også har gjort....tenkte det var greit,

Men vet for SIKKERT at mange her også har hatt trøbel med "webshop" til elkjøp også, tenkte jeg skulle ta med da en erfaring av kundebehandligene de gir folk.

Jeg sier ikke at folk skal slutte å handle på elkjøp eller noe, syns bare at Elkjøp burde ta tak i sin kundebehandlig. Det ser ut til at du har lyst å bekskytte Elkjøp, for all det gjør det, jeg bare deler min erfaring. ;)

 

 

Edit: Skriveleif

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Nettebutikken til Elkjøp regnes ikke lenger som en direkte konkurrent til de vanlige ELkjøp butikkene. Ergo vil det ikke lenger være mulig å dukke opp med en utskrift fra nett og si "men den koster da 149,- på nett". Hvordan de forskjellige butikkene vil behandle dette i praksis, blir da opp til dem selv.

Endret av mjuu
Lenke til kommentar
Elkjøp er vel generelt dårlig på service, har jeg erfart hvertfall. En kølapp for å snakke med de i kassa, så blir jeg henvist til dataavd. og det betyr ny kølapp, når jeg da skal betale så må jeg trekke ENDA EN KØLAPP!!! At det går ann!!!  :mad:

Men også en gang da jeg skulle se på en dvd-spiller der så kunne jeg ikke få prøve den fordi de ikke hadde tid til å kople den til, bra service, eller??  :hrm:

Kølapp for å betale varene ? Hvilken Elkjøp er dette snakk om ? Har aldri vært innom noen Elkjøp med kølapp for å betale.

 

Når det gjelder kølapp-systemet generelt så er ikke det så ille som mange skal ha det til (nå får jeg vel så øra flagrer for den).

 

Er det noen få kunder i butikken trenger man ikke kølappen for å få hjelp. Er det derimot 20-30 på en avdeling i kø foran deg, så er vel kølapp det mest rettferdige ? Du blir hjulpet når det er din tur, hverken før eller senere.

 

La oss si at du kommer til Elkjøp og de har fjernet hele køsystemet. Det er 15 stykker der fra før, og 3 selgere på jobb på avdelingen du skal ha hjelp i. Mens du står og kikker på noen printere kommer det 15 stykker til og stiller seg opp for å få hjelp og du har havnet bakerst i køen fordi du ikke stod i den lange rekken av folk som trenger hjelp. Med kølappsystemet kan du i det minste sose rundt i butikken så lenge du følger med på lystavlen...

 

Er dere enige eller ikke ?

Er enig med deg der... men hvorfor ha kølapp-system i en butikk når det aldri er 20 stk. der som skal ha hjelp på samme avdeling? Og hvis kølappsystemet skulle funke måtte man ha droppet kølappen for å betale, for er det ikke normalt at den som har hjulpet den med å finne fram til varen også tar i mot betalingen? ;)

Lenke til kommentar
Nettebutikken til Elkjøp regnes ikke lenger som en direkte konkurrent til de vanlige ELkjøp butikkene.  Ergo vil det ikke lenger være mulig å dukke opp med en utskrift fra nett og si "men den koster da 149,- på nett".

Jammen har du ikke rett. De har satt internettpris på alle varene i nettbutikken.

Det var sleipt (eller lurt, for folk flest gidder vel ikke å sjekke så mye rundt om kring).

Lenke til kommentar

Sleipinger! ... da var det over og ut med å kjøpe noe som helst på Elkjøp :)

 

Forventer liksom at nettbutikken ved samme navn er en forlengelse av den fysiske butikken, og dermed også identiske priser... nå er det blitt slik at man kan være sikker på at man betaler grov overpris i butikken.

 

Men, jeg klager ikke.. jeg finner ENKELT et annet sted å handle :) Elkjøp vil jo ikke ha meg som kunde likevel, for som de selv sier: "Det er dumt å betale for mye"....

 

Så sant som det er sagt.

Lenke til kommentar
Sleipinger! ... da var det over og ut med å kjøpe noe som helst på Elkjøp :)

 

Forventer liksom at nettbutikken ved samme navn er en forlengelse av den fysiske butikken, og dermed også identiske priser... nå er det blitt slik at man kan være sikker på at man betaler grov overpris i butikken.

 

Men, jeg klager ikke.. jeg finner ENKELT et annet sted å handle :) Elkjøp vil jo ikke ha meg som kunde likevel, for som de selv sier: "Det er dumt å betale for mye"....

 

Så sant som det er sagt.

F.eks. Komplett hadde jo differensierte priser på web og i butikk da butikkene fortsatt het Komplett. Jeg kan ikke huske å ha hørt folk syte og klage over det.

 

Det er helt andre utgifter assosiert med å drive en butikk enn en webshop og følgelig må man operere med en høyere inntjening per vare for å tjene penger. Da er det helt naturlig å ha ulik pris på web og i butikk. Jeg har tidligere vært overrasket over at Elkjøp _ikke_ har hatt det slik, og det kom vel ikke som en bombe på meg at de nå har skjønt at det er lurt å ha ulike priser.

 

Når det gjelder det originale innlegget så kan jeg si så mye som at jeg jobber i en av de større elektrokjedene og det er faktisk et stort problem at priser i datasystemet ikke er oppdatert i forhold til kampanje og at det ikke er mulig å huske alle prisene i hodet når det kommer nye priser en gang i uka. Det som det imidlertid ikke finnes noen unnskyldning for er når du påpeker at varen koster noe annet og de ansatte nekter å sjekke hvorvidt dette stemmer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
syns bare at Elkjøp burde ta tak i sin kundebehandlig. Det ser ut til at du har lyst å bekskytte Elkjøp, for all det gjør det, jeg bare deler min erfaring. ;)

 

OK.. bare så det ikke misforstås.

Jeg har ikke noe spesielt for eller imot Ellkjøp... annet enn det jeg skrev i ett innlegg her.. De er svært dårlige på å levere varer bestilt via Webshop'n.. og det er Webshop'er vi diskuterer her i dette forumet.

At det varierer en del med kundeservice dr**er jeg i..egentlig.. Jeg veit hva jeg skal hå når jeg går i en butikk og kjøper det uansett butikk..

Vel.. blir jeg dårlig behandlet.. så mister de meg som kunde.. uten at jeg tror en stor kjede som Elkjøp går konk av den grunn..

Er det så vanskelig å fatte?

Og er det så vanskelig å akseptere at trådstarter og dere andre "whinere" har ett annet syn på det å tape kr.40 enn undertegnede? Og at det er mer enn svakt å bruke slike argumenter om at dersom noen ikke er enige med deg så "beskytter man Elkjøkp".. Til info:

Vi har ett forum her som heter "Søppel". Der hører slikt preik og sutring hjemme..

Lenke til kommentar
syns bare at Elkjøp burde ta tak i sin kundebehandlig. Det ser ut til at du har lyst å bekskytte Elkjøp, for all det gjør det, jeg bare deler min erfaring. ;)

 

OK.. bare så det ikke misforstås.

Jeg har ikke noe spesielt for eller imot Ellkjøp... annet enn det jeg skrev i ett innlegg her.. De er svært dårlige på å levere varer bestilt via Webshop'n.. og det er Webshop'er vi diskuterer her i dette forumet.

At det varierer en del med kundeservice dr**er jeg i..egentlig.. Jeg veit hva jeg skal hå når jeg går i en butikk og kjøper det uansett butikk..

Vel.. blir jeg dårlig behandlet.. så mister de meg som kunde.. uten at jeg tror en stor kjede som Elkjøp går konk av den grunn..

Er det så vanskelig å fatte?

Og er det så vanskelig å akseptere at trådstarter og dere andre "whinere" har ett annet syn på det å tape kr.40 enn undertegnede? Og at det er mer enn svakt å bruke slike argumenter om at dersom noen ikke er enige med deg så "beskytter man Elkjøkp".. Til info:

Vi har ett forum her som heter "Søppel". Der hører slikt preik og sutring hjemme..

Jeg tror du begynner å ta dette for langt...dette innleget var ikke ment som

"whine", Som sagt var det ikke 40kr som var problemet,det var prinsipet i det hele

at de prøvde å vri seg unna, noe som jeg ikke godtok.! Det med webshop å det der. les en gang til "Webshop & butikkdiskusjoner" Vis du ikke har noe andre meninger med å skrive " whine " i hver post du skriver synes jeg ikke du burde skrive i det hele tatt! Vis du har noe du har lyst å dele med resten av oss at Elkjøp er bra osv osv, så lag din egen post, tror jeg har sagt 4 ganger dette inlegget var ikke om penger ect ect som du påpeker! Det er måten de behandler kundene, som du har sett er det ikke bare meg som har fått dårlig kundebehandlig.

Lenke til kommentar

Først og fremst - dette er ikke til forsvar for hverken Elkjøp, Lefdal, Expert eller andre - men "min" oppfatning av saken:

 

Nå er det ikke så ofte vi butikkansatte får så god behandlig av kundene heller. Enkelte tror vi er "übermenschen", noe vi altså ikke er. Undertegnede inkludert. Å jo, det er klart det er ledelsen som setter standarden for bedriftskulturen - på godt og vondt. Hvis det er noen som føler seg lurt så er det jo sannsynlig at det er bedriftskulturen som helhet, og ikke den enkelte selger, som står bak? Dette kan jeg med trygghet si, med ulik erfaring fra et halvt dusin arbeidsgivere, ulike prosjektoppgaver og forelesninger om emnet.

 

Men jeg er naturlig nok enig i alle de prinsipper om kundebehandling som trådstarter nevner, og hadde selv funnet det helt uakseptabelt å bli behandlet på den måten. 0,50 eller 40,- spenncash er irrellevant i denne sammenheng.

 

De forhold som her har blitt nevnt er jeg vel kjent med, og det er på min arbeidsplass veldig ofte tilsvarende problemer. Det er sjelden "gutta på gulvet" sin feil - men det er naturligvis "vi" som møter kunden og har ansvaret for å ordne opp. Men jeg tør påstå at samtlige ansatte i såvel ledelse som selgere, gjør sitt ytterste for at ting skal være i orden der hvor jeg jobber. Det gjør jo vår arbeidsdag desto mer komfortabel?

 

[Litt off-topic]

Det kommer også mange n00bes innom som skal "teste" oss med alle mulige irrelevante tekniske spørsmål. Jeg skal vedde balla mine vekk på at det er _ingen_ på dette forumet som hadde greid å pugge datablader, priser og egenskaper for samtlige "100.000" produkter som de store el-kjedene forhandler. Komplett idioti umulig! Sannsynligvis kan de fleste butikkansatte mye om få produkter - ofte "voluumprodukter" som det selges mye av osv.. Entuasiaster har som oftest sine spesialsjapper hvor deres religion kan diskuteres på et høyere plan..

 

Enkelte av dere har tydeligvis aldri stått på baksiden av salgsdisken selv, og har følgelig heller ingen forståelse av folk gjør feil. De som er noenlunde oppegående er ydmyke nok til å innrømme dette, uten å gjøre noe nummer ut av det... Ja - og det gjelder begge parter! I nevnte tilfelle burde naturlig nok selger ordnet dette på en alminnelige måte allerede ved første henvendelse, som trådstarter også var inne på.

 

Det hadde vært undertegnede en fornøyelse å sett en og hver av dere en uke på jobb en av el-kjedene. Jeg tror det er veldig få ting som hadde blitt forandret på grunn av det. Og JA - vi har mye og mange å snakke om på det årlige julebordet!

[/Litt off-topic]

 

Det er heldigvis så greit i "noregs langstrekte" land at vi selv velger hvor vi vil handle. "Support your local Hells Angels" er vel kanskje en måte å uttrykke det på..... ?

 

PS: Husk at det geniale med forum som dette er at ledelsen for de alle fleste store bedrifter har "antenner" som fanger opp det som rører seg blant "folk". Det å ta iniativ, slik som trådstarter, er en enormt sunn form for tilbakemelding til ulike bedrifter. Enkelte webshopper er som sikkert de fleste av dere har sett aktivt med i endel forum rundtom, noe som gir dem sjansen til å vise et "ansikt" utad. Meget bra!

 

Kanskje vi skulle utfordret de store el-kjedene til å gjøre det samme?

 

 

GOD JUL! :w00t:

Lenke til kommentar

Har postet denne engang for lenge siden, men i lys av de siste ukers posting her syntes jeg det er på sin rette plass å børtse litt støv av denne igjen ...

 

 

Reglement for ansatte hos Expert og Elkjøp

 

 

Du skal først og fremst være en asosial person med kontaktvansker.

 

Å smile til kunden er strengt forbudt.

 

Kunden skal ikke kunne prate normalt med deg siden du alltid vet best.

 

Kunnskaper om hi-fi er ikke ønskelig.

 

Øvrige kunnskaper om noe som drives av strøm er heller ikke ønskelig.

 

Du skal ikke beherske noe språk, ei heller ditt eget morsmål.

 

Du skal være arrogant mot alle kunder og unngå alt som kan minne om service.

 

Du skal aldri opplyse for kunden hva reparasjonen kommer på, dette skal alltid komme som en overraskelse på kunden.

 

Du skal aldri ta noe som helst hensyn til kundens ønsker og behov, bare selge ham/henne ukurante saker og ting som ingen andre vil ha, til høyest mulig pris.

 

Si aldri sannheten når kunden spør etter hjelp. Spør han/hun om siste modell, tilby kunden en Luxor platespiller fra 1975 til femdobbel pris.

 

Dersom en kunde klager, bli irritert og be kunden, vennlig men bestemt, om å dra til ******.

 

Dersom nye varer skal lagerføres, se til at det er merker som Sonab, Mark, Saba, Unisef, Soundmaster, Elektrosound og lignende - varer som garantert går i stykker etter bare to uker.

 

Gi blaffen i kjøpsloven - her er det to ukers garanti som gjelder. Skal kunden ha lengre garanti kan du selge ham/henne en treukers tilleggsgaranti for 75% av utsalgsprisen på varen.

 

Samtlige feil som oppstår har kunden skyld i. For eksempel, dersom bilderøret i en TV er borte, og garantiplomben er urørt, har kunden funnet en smart måte å fjerne billedrøret på uten å røre plomben.

 

Insisterer kunden på en skriftlig garanti, benytt denne: Garantien på dette produktet er kun gyldig dersom feilen / skaden / mangelen ble forårsaket av montøren på fabrikken på Filippinene. For å bevise dette må kunden fremlegge en videofilm som viser at feilen ble forårsaket av denne montøren. Montøren må også gi sin skriftlige aksept på at det var hans feil, og denne aksepten skal bevitnes og signeres av fire uhildede og uavhengige vitner. Dersom det ikke var meningen at feilen / skaden / mangelen skulle oppstå, er for øvrig denne garantien ugyldig.

Lenke til kommentar
Har postet denne engang for lenge siden, men i lys av de siste ukers posting her syntes jeg det er på sin rette plass å børtse litt støv av denne igjen ...

 

 

Reglement for ansatte hos Expert og Elkjøp

 

 

Du skal først og fremst være en asosial person med kontaktvansker.

 

Å smile til kunden er strengt forbudt.

 

Kunden skal ikke kunne prate normalt med deg siden du alltid vet best.

 

Kunnskaper om hi-fi er ikke ønskelig.

 

Øvrige kunnskaper om noe som drives av strøm er heller ikke ønskelig.

 

Du skal ikke beherske noe språk, ei heller ditt eget morsmål.

 

Du skal være arrogant mot alle kunder og unngå alt som kan minne om service.

 

Du skal aldri opplyse for kunden hva reparasjonen kommer på, dette skal alltid komme som en overraskelse på kunden.

 

Du skal aldri ta noe som helst hensyn til kundens ønsker og behov, bare selge ham/henne ukurante saker og ting som ingen andre vil ha, til høyest mulig pris.

 

Si aldri sannheten når kunden spør etter hjelp. Spør han/hun om siste modell, tilby kunden en Luxor platespiller fra 1975 til femdobbel pris.

 

Dersom en kunde klager, bli irritert og be kunden, vennlig men bestemt, om å dra til ******.

 

Dersom nye varer skal lagerføres, se til at det er merker som Sonab, Mark, Saba, Unisef, Soundmaster, Elektrosound og lignende - varer som garantert går i stykker etter bare to uker.

 

Gi blaffen i kjøpsloven - her er det to ukers garanti som gjelder. Skal kunden ha lengre garanti kan du selge ham/henne en treukers tilleggsgaranti for 75% av utsalgsprisen på varen.

 

Samtlige feil som oppstår har kunden skyld i. For eksempel, dersom bilderøret i en TV er borte, og garantiplomben er urørt, har kunden funnet en smart måte å fjerne billedrøret på uten å røre plomben.

 

Insisterer kunden på en skriftlig garanti, benytt denne: Garantien på dette produktet er kun gyldig dersom feilen / skaden / mangelen ble forårsaket av montøren på fabrikken på Filippinene. For å bevise dette må kunden fremlegge en videofilm som viser at feilen ble forårsaket av denne montøren. Montøren må også gi sin skriftlige aksept på at det var hans feil, og denne aksepten skal bevitnes og signeres av fire uhildede og uavhengige vitner. Dersom det ikke var meningen at feilen / skaden / mangelen skulle oppstå, er for øvrig denne garantien ugyldig.

Dette viser jo tydelig hvor voksen du er. Dersom du tror dette er sant så er du jo en komplett idiot så jeg velger å anta at du spyttet inn dette som en vits. Det er bare synd at det er så malplassert i denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
syns bare at Elkjøp burde ta tak i sin kundebehandlig. Det ser ut til at du har lyst å bekskytte Elkjøp, for all det gjør det, jeg bare deler min erfaring. ;)

 

OK.. bare så det ikke misforstås.

Jeg har ikke noe spesielt for eller imot Ellkjøp... annet enn det jeg skrev i ett innlegg her.. De er svært dårlige på å levere varer bestilt via Webshop'n.. og det er Webshop'er vi diskuterer her i dette forumet.

At det varierer en del med kundeservice dr**er jeg i..egentlig.. Jeg veit hva jeg skal hå når jeg går i en butikk og kjøper det uansett butikk..

Vel.. blir jeg dårlig behandlet.. så mister de meg som kunde.. uten at jeg tror en stor kjede som Elkjøp går konk av den grunn..

Er det så vanskelig å fatte?

Og er det så vanskelig å akseptere at trådstarter og dere andre "whinere" har ett annet syn på det å tape kr.40 enn undertegnede? Og at det er mer enn svakt å bruke slike argumenter om at dersom noen ikke er enige med deg så "beskytter man Elkjøkp".. Til info:

Vi har ett forum her som heter "Søppel". Der hører slikt preik og sutring hjemme..

Jeg tror du begynner å ta dette for langt...dette innleget var ikke ment som

"whine", Som sagt var det ikke 40kr som var problemet,det var prinsipet i det hele

at de prøvde å vri seg unna, noe som jeg ikke godtok.! Det med webshop å det der. les en gang til "Webshop & butikkdiskusjoner" Vis du ikke har noe andre meninger med å skrive " whine " i hver post du skriver synes jeg ikke du burde skrive i det hele tatt! Vis du har noe du har lyst å dele med resten av oss at Elkjøp er bra osv osv, så lag din egen post, tror jeg har sagt 4 ganger dette inlegget var ikke om penger ect ect som du påpeker! Det er måten de behandler kundene, som du har sett er det ikke bare meg som har fått dårlig kundebehandlig.

Dersom det er noen som tar det for langt her..er det *du* og "hoffet" ditt her som tydelig har ett problem i forhold til Elkjøp..

Jeg har ikke ett slikt problem.. Elkjøp er en stor kjede som selger el.artikler.. og som alle store kjeder har de mange ansatte hvorav en del av dem oppfører seg arrogant og uvennlig.. De har også ansatte som er dyktige og behandler kundene bra..

OK.. du har rett i at dette forumet ikke bare er for å diskutere Webshops..der må jeg innse at jeg har feilet i denne saken :)

Dersom du ikke vil ha annet enn "hoffet-som-hater-Elkjøp" til å svare kan *du* la være å poste..

Jeg har ett helt nøytralt forhold til kjeden.. og ga deg noen svar i en tråd som du ikke liker.. Synd for deg...

Jeg har forøvrig gitt deg (og andre) ett svar på at dersom dette ikke dreier som om "Onkel Skrue/Scrooge-mentalitet", men er ett korstog mot en sleip kjede... da er det greit..

Men jeg forbeholder meg retten til å ikke være enig i konspirasjonsteorien din.. :mad:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Med fare for å virke som en virkelig rasshøl når jeg klager på slike unødvendige sitasjoner, leverer jeg alltid med en reiseregning.

Den er som regel på 50,- , som jeg leverer i form av faktura.*

 

Merkelig nok så får jeg dem betalt, t.o.m et firma som betalte 50,- purregebyr ved første brevpurring.

 

*)Bare gitt 3. 2 til IKEA og en til 1 nesten lokal elbutikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...