czr Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Hei! Sitter her og grubler på om jeg skal ta en seriøs oppdatering av hardware i pcen min.. Fant ut at dette ikke holder mål lenger. Kan noen forklare meg hva som er så spesielt med nforce4? Er det verdt å vente på? Blir det dyrt? Hilsen Arne
AndersT2 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) det vil vel ligge i øvre del av 939 prissjiktet nå. PCIexpress er det som er nytt, første gang for AMD, men fortsatt ikke DDR2 støtte. Søk i hardware sine sider så finner du ut mye edit: Her er ett ASUS kort dette støtter også 2 stykk PCI Express skjermkort, såkalt SLI. Noe som vil gi opptil dobbelt ytelse. Men heldig vis må man ikke ha det, det blir dyrt. Og det er kun for Nvidia kort. Så en oppgraddering vil si at du må ha nytt skjermkort siden ditt i dag er AGP. Endret 14. desember 2004 av AndersT2
Johnx Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) Nforce4 er ganske spennede ja, med SLI, PCI-Exp, og SATA2. Blir vel DDR2 støtte på de også, men ikke kjøp før i starten på feb 2005 Da har nok de fleste barnesykdommene forsvunnet. Endret 14. desember 2004 av John Kåre
czr Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Ok. Da får jeg smøre meg med tålmodighet, tenker jeg
candymann Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Kommer det også nforce4 hovedkort med agp? Noen som vet?
Ar`Kritz Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Jeg *tror* at nForce4 non-ultra støtter AGP, men da forsvinner jo noe av vitsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå