Gå til innhold

Å slippe ut sinne

Aes456

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker å smelle litt med dørene(en gang brakk listen over døra), eventuelt slå litt i veggen. Det verste jeg har gjort er å lempe en lenestol over gulvet, men da var jeg fly forbanna.. Generelt funker verbal utragering best :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til dette her ja..

2 dører, speil, sony ericsson, trær. Og selfølgelig tastaturet er en god venn å ha i visse situasjoner.. :yes:

Skrevet

Dere har jo bare blitt sint vedr. dataspilling, jo.

Har dere ikke noen eksempler som er i en sosial sammenheng?

Det var for eksempel en forbanna idiot som stjal burgeren rett ut av hånden min, på McDonalds forleden, for å så kaste den i bosset. Hadde ikke en securitasvakt kastet ut fyren, vet ikke jeg hva jeg hadde gjort med han, men jeg tror jeg kanskje hadde gitt faen.

Om å gjøre å ikke synke ned til samme nivå, tenker nå jeg.

Skrevet

Var en gang på LAN, at en nappa kabelen min..

Gikk bort til han, så han inn i øynene og moste keyboardet hans med knyttneven.

For å si det sånn: Den kabelen datt aldri ut igjen :)

Skrevet

Eg pleier å slå på ting som ikke knuser/knekker. F.eks så slår eg på kanten av bordet slik at eg får vondt men bordet ikke knekker......eller så er det FAEN ut høyt.

Skrevet

når eg blir sure så er det bare til å denge til tastaturet eller skjermen og diverse høytalere. Har allrede ødelagt et tastatur men tør ikke å knuse det jeg bruker nå..

Ganske kjekt å slå i tastaturet når du er sur. det er ennå kjekkere nåe tastene fykker til helvete.

Snart så kommer vel et tastatur som tåler å bli slått på

edit: skrivelifz

Skrevet

Jeg må si meg enig med PSION, når jeg er 90 skal jeg ta av og flippe ut 100%, burde nok begynne å skrive lister, hey PSION, jeg er 17, så err, når du er 90 og jeg er 83, skal vi ta en uke og samle opp?

Skrevet
Var en gang på LAN, at en nappa kabelen min..

Gikk bort til han, så han inn i øynene og moste keyboardet hans med knyttneven.

For å si det sånn: Den kabelen datt aldri ut igjen :)

Ouch. Du var tøff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...