Gå til innhold

Å slippe ut sinne


Aes456

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg blir sur, så stopper jeg helt opp, og spiller en total armageddon i hodet, flere ganger. jeg lukker meg helt igjen, og ingenting kort av en tornado får reaksjon i meg. voldelige tendendser holder jeg meg unna. men til gjengjeld får jeg et blikk i trynet som sier: send et eneste skjevt blikk mot meg og du kan løpe så mye du vil. jeg river planeten i to på jakt etter deg.

 

 

jeg har i hele mitt liv hatt to ganger jeg ble så sur at jeg faktisk ytret noe. da skrek jeg så høyt at hele nabolaget mitt kunne høre det.

 

 

for å si det sånn, gjør meg sur, og du får ikke svar fra meg på flere timer. gjør meg veldig sur, og du får hørselskader. drep moren min, og helvete bryter BOKSTAVELIG TALT løs.

Lenke til kommentar
Hva med et gammelt tastatur som ikke er i bruk da??

jeg har noen ganger klikka på tastaturet så tastene spruta vekk :p

hehehe, kjent fenomen :p æ brukte å hamre løs på tastaturet før når jeg ble skikkelig sinna, men nå har jeg Di-Novo, må være litt forsiktig da, :blush: ..Det går det heller utover veggen og låret :D

Lenke til kommentar
når jeg blir sur, så stopper jeg helt opp, og spiller en total armageddon i hodet, flere ganger. jeg lukker meg helt igjen, og ingenting kort av en tornado får reaksjon i meg. voldelige tendendser holder jeg meg unna. men til gjengjeld får jeg et blikk i trynet som sier: send et eneste skjevt blikk mot meg og du kan løpe så mye du vil. jeg river planeten i to på jakt etter deg.

Akkurat den der har jeg også ;)

Lenke til kommentar
Hører på Meshuggah.

Hmmm... synes de ikke er såå sinte eg egentlig.

Vel, litt sinte kanskje, mest mystiske på en måte synes eg...

Men folk reagerer forskjelig på musiikk ::)

 

For min del så funker Otep veldig bra...

Rage Against The Machine er heller ikke å forakte hvis du er "politisk sint" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...