Gå til innhold

K700i til 1 kr.


kilik

Anbefalte innlegg

Elektrokjeden SIBA har åpnet ny filial på Lade i Trondheim

 

Blant åpingstilbudene er SE K700i til 1 kr. med Tele2 abon. (119 kr. måneden/12 mnd). Jeg kjøpte meg en for en halv time siden og overraskende nok sa selgeren at de fortsatt hadde mange igjen...

 

Bare et lite tips til trøndere som har lyst på en god billigmobil i førjulsgave :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elektrokjeden SIBA har åpnet ny filial på Lade i Trondheim

 

Blant åpingstilbudene er SE K700i til 1 kr. med Tele2 abon. (119 kr. måneden/12 mnd). Jeg kjøpte meg en for en halv time siden og overraskende nok sa selgeren at de fortsatt hadde mange igjen...

 

Bare et lite tips til trøndere som har lyst på en god billigmobil i førjulsgave :)

Hvis Siba har prisgaranti, vil ikke dette gjelde over alle butikkene i samme kjede også? Slik at man i utgangspunktet konkurrer med seg selv, og må selge den for 1 kr i alle butikker, samt på web?

Lenke til kommentar
Elkjøp selger den med samme abb. på internett i alle fall:

 

Abonnement Farge Internettpris

TELE2 MOBIL PLUSS 12 SØLV 1299,-

 

Det blir vel 1298 kr. rett i lomma det da...

 

 

Merket meg forresten den her:

 

http://www.dinepenger.no/index.db2?id=13332

 

Å få refundert prisgaranti to ganger er godt gjort :)

Med andre ord får du da tilbake 1298 kroner, samtidig som abb avgift over et år kun kommer på 1428 kroner. Noe som gjør at telefonen koster deg 130 kroner.

 

Noen som vet om Tele2 pleier å låse sine telefoner? Jeg har lagt merke til at Netcom ikke pleier å gjøre det, men at Telenor gjør det på en del av sine.

 

Evt er jo dette gi-bort pris!

Lenke til kommentar
Elkjøp selger den med samme abb. på internett i alle fall:

 

Abonnement Farge Internettpris

TELE2 MOBIL PLUSS 12 SØLV 1299,-

 

Det blir vel 1298 kr. rett i lomma det da...

 

 

Merket meg forresten den her:

 

http://www.dinepenger.no/index.db2?id=13332

 

Å få refundert prisgaranti to ganger er godt gjort :)

Faktisk så har de 150% prisgaranti og ikke 100% altså får du igjen 1948 kroner.

Lenke til kommentar
Elkjøp selger den med samme abb. på internett i alle fall:

 

Abonnement Farge Internettpris

TELE2 MOBIL PLUSS 12 SØLV 1299,-

 

Det blir vel 1298 kr. rett i lomma det da...

 

 

Merket meg forresten den her:

 

http://www.dinepenger.no/index.db2?id=13332

 

Å få refundert prisgaranti to ganger er godt gjort :)

Skjønner virkelig ikke helt hva du mener her.

 

Om elkjøp har prisgaranti, så betyr det at de lar deg få samme pris på varen. DVS at du kunne fått varen til 1,- hos elkjøp også.

 

Når det gjelder lefdal, så har de såkalt 150% prisgaranti, så der hadde du fått telefonen til 1,-, pluss fått igjen halvparten av prisdifferensen, dsv 650,-

Lenke til kommentar
Nei. 150% vil selvsagt ikke bli halvparten av differansen

Du er på tynn is nå.

Lefdal skal være billigst i kjøpsøyeblikket:

 

Kan du kjøpe et produkt av samme merke med tilsvarende spesifikasjoner rimeligere innen 30 dager etter at du har handlet hos oss, ta med deg kvittering og dokumentasjon på lavere pris.

Vi betaler deg tilbake hele prisforskjellen + 50% av prisdifferansen.

Lenke til kommentar
Nei. 150% vil selvsagt ikke bli halvparten av differansen

Prøv å les hva han skriver:

Lefdal, der får du hele differansen (100%), altså varen til samme pris som i den andre butikken. Du får også 50% av differansen i penger. Derfor, 150%.

Hehe, det var selvsagt ikke at 100 + 50 = 150 jeg ikke forsto.

 

Det jeg mente med var at det ble litt rart og si at man får igjen halvparten av diff, når man egentlig får 1,5 ganger prisforsjellen i avslag. Klart svarert blir det samme men at jeg var på litt tynn is det skal jeg være enig i

Lenke til kommentar

uhm.. så ikke noe svar til mitt spørsmål der, men uansett. ringte de og sjekket. man måtte være tilstede selv for og kjøpe disse.. nyttet ikke og få en kompis til kjøpe den for meg.. sjiit...

 

Hvorfor måtte jeg endre flybilletten min hjem..!!! skulle egentlig vært i trondheim enda en uke!

Lenke til kommentar
uhm.. så ikke noe svar til mitt spørsmål der, men uansett. ringte de og sjekket. man måtte være tilstede selv for og kjøpe disse.. nyttet ikke og få en kompis til kjøpe den for meg.. sjiit...

 

Hvorfor måtte jeg endre flybilletten min hjem..!!! skulle egentlig vært i trondheim enda en uke!

Beklager phax, var rask i avtrekkeren mht deg.

 

Tviler på at de har den inne fortsatt. De hadde 250 stk, og når jeg var innom i går var det texas tilstander ved mobilavdelingen. Folk kjøpte både 6230 og K700i til 1kr uten å blunke.

 

Men jeg skjønner de godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...