MKej Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Hvilken alt i et codec pack er best, for og se alle slags vcd,divx plus alt annet
Thorsen Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 (endret) Sverger selv til vlc player fra www.videolan.org den tar så og si alt, og trenger ikke codexs. Endret 13. desember 2004 av Thorsen
Gandax Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 VLC player er så overlegen, men den kan ha problemer med å spole. Jeg har ikke funnet noe den ikke kan spille ennå da. Skjønner ikke at så få bruker den
GeirGrusom Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jeg har funnet noe den ikke kan spille, men det kan ingenting annet heller så det er ikke så ille, men det er temmelig buggy program, så jeg kommer ikke til å bruke det.
preskatv Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 VLC her og ja. Kan spille så og si alt, pluss filmer som ikke er lasta ned ferdig en gang
milkshake1 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 VLC player er så overlegen, men den kan ha problemer med å spole.Jeg har ikke funnet noe den ikke kan spille ennå da. Skjønner ikke at så få bruker den Eg har funne ein filtype som VCl ikkje greier å spele av.. RMVB-filer.... Har lasta ned nokre slike filer,men det er berre lyden som funkar på den. Kjem ikkje bilete...
sarcasm Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Hmm er ikke RMVB en type Real Media filer?
BazeLaze Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 hmm, jeg syns mplayer er også ett godt alternativ til å ha uendelig mange codecpacks.
miniPax Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 (endret) Bruker VLC selv, og bare bra og si om det. Men jeg har et spill som krever DivX codecen, og da hjelper ikke VLC så mye, så hviken pakke er best om man vil ha flest codecer, men ikke avspillingsverktøy? Endret 7. januar 2005 av _StatuS_
zeltex Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ingen som har prøvd Ace Mega codec pack? Brukt den de siste to/tre åra tror jeg og har faktisk aldri funnet ett klipp den ikke kan spille, samt at en får med mange andre programmer som "til tider" er nyttige. Som VoBsub og divX fix
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Gordian Knot Codec Pack har vel det meste du trenger.
Falkers Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 K-Lite Codec Pack fungerer perfekt for min del Kan også anbefale Real Alternative og QuickTime Alternative som du finner på samme siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå