Gå til innhold

Oslolan i påsken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde solid nett på oslolan, jeg :D

 

Da nettet gikk der hvor jeg var flyttet alle seg over til den siden av hallen der hvor det var nett, og da ble hele nettverket treigt.

 

Når nettet kom tilbake satt jeg og en annen før alene på den ene raden og hadde bunnsolid nett hele resten av lanet :p

 

Så for meg var ikke oslolan så ille, men jeg har jo forståelse av at andre ikke hadde det kult..

 

(nett=nettverk og internett)

Lenke til kommentar

Ikke nå til våren, men våren etter der har jeg og noen kompiser planlagt å dra på TG eller OL..

 

Grunner for TG:

Er det største av de største, "status":p

Mest folk

Hw-rekke:D

 

Grunner for OL:

Lettere å få billeter

Stort nåkk for meg

Letter for meg som er fra Tromsø, slipper tog eller annen transport videre fra Oslo.

 

 

Detter er min egen mening, og ikke ment som hakking på noen her ;)

Hva blir prisen på OL?

 

Neste, og første "store" lanet jeg skal på er Nait Party i narvik med 700stk, vet ikke når det er :D

 

H.kon

Lenke til kommentar

Har vært på oslolan 2 ganger, og tg 2 ganger. Hadde svært lite problemer alle gangene, var litt nettverks -problemer på tg i fjord bare.

For min del er det ett fett hvem av de jeg drar på, føler ikke at tg er noe bedre på noen måte iallefall..

Føler det bare har blitt sånn standard at alle wannabe nerds drar på tg, og hele den "TG r0xxx! Alt annet suxx00r!8D" -greia..

 

En ting som plaget livet av med på tg i fjord var å sitte ved den stygge dansemaskinen, der det fløy svette nerder forbi og skulle danse hele tiden, og den fæle musikken!! La meg også til merke at 2 av de ivrigste på den danse-greia gikk i de samme klærne HELE TG! ÆSJ!

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...