Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som sier den er dyr: Dette er LCD, ikke plasma.

 

Prisene begynner å komme seg på større LCD-skjermer. 32" er fin erstatning for en gammel analog TV etter min smak.

 

 

 

Edit:

brukbar oppløsning også, så passer kanskje godt som skjerm til PC'en? sikkert fet spillopplevelse på 32" Wide

Endret av kjerts
Lenke til kommentar
Kall meg sær.. men 32 tommer (widescreen) blir for smått for meg. Minimum 42 tommer på widescreen, det er selvfølgelig smak og behag - men jeg mener at man aldri skal ofre høyde for bredde så hvis du har en vanlig 29 tommer's TV på stua blir denne for liten.

 

Kul å ha til Pc'n kanskje.. :D

Personlig ser jeg så og si kun på 16:9 materiale. Så en widescreen-tv i denne størrelsen hadde vært bedre en min nåværende 28". Men så var det prisen da (12k vs 0 for min del).

 

AtW

Lenke til kommentar

Denne støtter HD. Men den må skalere ned 1080 formatet og skalere opp 720 formatet (litt i mellomland denne her). Uansett kommer ikke HD på en stund til Norge. For i Norge er alt og alle imot ny teknologi og stenger denne ute til den er så gammel at den ansees som gammel i andre land.

 

 

Når det gjelder priser på LCD, har jeg hørt rykter om at prisene faller etter Jul. Jeg aner ikke om dette er sant, men vet at det det nå produseres enorme mengder paneler, og det skulle ikke forundre meg at det har vært overproduksjon i lang tid. Dette betyr jo kun en ting ;)

 

 

Om denne LCD TV'n:

 

Sikkert et helt greit kjøp. Jeg kommer ikke til å rase ut for å kjøpe den, da jeg er mer tilhenger av projektor for oss film interesserte. Vi bør minimum ha 100" :fun:

Men spesifikasjonen på skjermen er helt ok, men jeg tror du kan gjøre et bedre kjøp på nyåret.

Lenke til kommentar
Denne støtter HD. Men den må skalere ned 1080 formatet og skalere opp 720 formatet (litt i mellomland denne her).

...

Når det gjelder priser på LCD, har jeg hørt rykter om at prisene faller etter Jul. Jeg aner ikke om dette er sant, men vet at det det nå produseres enorme mengder paneler, og det skulle ikke forundre meg at det har vært overproduksjon i lang tid. Dette betyr jo kun en ting ;)

...

Men spesifikasjonen på skjermen er helt ok, men jeg tror du kan gjøre et bedre kjøp på nyåret.

Takk, nå vet ihvertfall jeg at jeg ikke gidder å kjøpe den (i dag). Var også litt skeptisk til at det var Orion, og at jeg måtte forhåndsbetale, og at det var en nettbutikk jeg ikke hadde hørt om før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...