Dj Frost Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Heisann! Skal formatere maskinen nå, men klarer ikke finne savgamesa mine. Har jo ikke lyst å begynne på ny når jeg er kommet såpasse langt. Noen som vet hvor disse ligger?
MrLee Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 sannsynligvis der savegames till "alle" EA games spill ligger "C:\Documents and Settings\dittbrukernavn\My Documents" eller no slikt (en mappe ut eller så kanskje...
Dj Frost Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Trodde det jeg også, men fant liksom ikke! Skal sjekke litt nøyere når jeg kommer meg hjem i dag
Artistic.Hipster Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 # Double click on My Computer # Double click on the C Drive # Double click on the Documents and Settings folder # Double click on the folder with your Username * If you do not have or know your username you may want to try the Owner or Administrator folder # Double click on the Application Data folder * If you do not see Application Data simply do the following: 1. Click on Tools from the menu at the top of the screen 2. Choose Folder Options from the drop down menu 3. Choose the View tab 4. Click on the Show hidden files and folders radio button under Advanced settings 5. Click on Apply and then OK * The Application Data folder should now be visible # Double Click on My Battle for Middle-earth Files Der finner du de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå