Gå til innhold

Den store D&D Forgotten Realms tråden


Anbefalte innlegg

Tja, jeg hadde faktisk ikke hatt noe i mot nwn-motoren. Når KotOR ble gjennomført så bra der ser jeg ikke noen negative saker med den lengre. Infinifty merket jeg at jeg var litt lei av også, med IWD2.

 

Men - med tanke på at dette er BG-serien, vil jeg helst ha et party på 5(6?) folk og stor oversikt, så da passer kanskje ikke nwn-motoren her allikevel, men noe mer likt infinity. Hadde vært stilig med et oversiktsblikk ala infinity, men med muligheter for kamerarotasjon og zooming inn. Blir sikkert noe ala. det.

Mye enig i det du sier. Jeg vil ha muligheten til et party på 6 folk og ikke lusne to personer slik som NwN. Jeg vil også ha den enorme friheten vi så i de tidligere bg spillnen. Et stort kart hvor du kan gå hvor du vil når du vil. En ny grafikk motor lik infinity-motoren hadde vert noe. Muligens noe lignendes Temple of elemental evil-motoren, den var faktisk ganske nydelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et spørsmål til dere som leser bøker om FR: hvor får dere tak i dem?

 

BG 1 og 2 er de to beste spillene jeg har spilt noen sinne, blir liksom aldri helt lei av å spille det. Jeg likte ikke NWN så veldig bra men det var kanskje mest på grunn av at man bare kunne ha en person med seg og måten kameraet var. Nei takke meg til motoren i BG.

 

Skal spille BG online og er på jakt etter flere spillere: Sjekk mer info her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...