Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette tilbudet hjelper ikke meg stort, siden jeg nettopp har kjøpt meg en slik disk fra Netshop. Har ikke fått testen den enda, men den skal da være meget stillegående i følge storagereview.com, i allefall på idlenoise? Tikkingen når den jobber er vel ikke blant de mest stillegående så vidt jeg husker fra omtalen, men den var ikke så ille heller. Uansett er det idlenoise som er viktigst for min del, så jeg tror og håper at denne vil gjøre nytten for min del. :)

 

Huff, må somle meg til å få koblet den inn i PC'en snart også, den gjør jo tross alt liten nytte inne i den antistatiske posen sin. :p

Lenke til kommentar
Skikkelig dårlig ja, 930 er prisen hos pcutstyr, hva slags tull er dette egentlig?

 

om jeg var på kanten til å bestille fra før.. tok jeg nok noen flee skritt tilbake ja..

 

:thumbdown:

Skikkelig imponerende dette her gitt.

 

Bestillte deler fra pcutstyr samme dagen som julekalenderen ble lagt ut. La etterpå merke til at jeg hadde blitt beregnet 930,- for denne og sende en mail der jeg ba de ordne opp i saken.

 

Svaret var som følgende:

 

Hei.

 

Prisen på hardware på kr. 887,- var dessverre feil. Det er kr. 930,- som

er riktig pris.

Vi beklager dette, men klarer dessverre ikke å selge den til oppgitt

pris.

 

Du har selvfølgelig mulighet til å benytte deg av angreretten.

 

 

:hrm:

 

Hva er det for slags "tilbud" da. Juhu jeg sparer 15,- på å ikke kjøpe den et annet sted. :thumbdown:

 

Hadde det ikke vært for at det var såpass lite penger skulle jeg pokker meg forfulgt saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...