espinos Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hei. Det er nå en stund siden jeg spillte battlefield 1942... En god stund! og etter idag da jeg fant frem det gamle, men ganske så geniale spillet nedstøvet i spillbumken min. Bestemte jeg meg for å innstalere det, og prøve den moden så jeg fikk tips om en tid tilbake. (Silent Heroes.) De sa du måtte ha 1.6 for å sille moden. Men jeg har ikke lastet ned noen patcher til 1942, og det er da mitt store spørsmål: Kan jeg laste ned bare v1.6 eller bir alt bare fucket da?må jeg laste ned patch etter patch etter patch?? Vist så, kunne dere være snill å si hvilke patcher i rekkefølge?? Endret 10. desember 2004 av espinos
beaverHunter69 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 last ned hele 1.6-patchen her . Jeg vet ikke om det har noe å si i hvilken rekkefølge du instalerer det i, men jeg ville ha gjort det sånn: 1. Battlefield fra cd 2. 1.6-patchen 3. Silent Heroes
Croyfer Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Det er alltid smart å innstallere 1.6 før alt det andre Patcher krever ofte den nyeste patchen for å kunn innstalleres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå