Dipso Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg leste en plass her om at noen irriterte seg over at man ikke fikk legge inn HL2 på noen annen plass en c:\program files\valve\steam\ Dette er ikke helt riktig. HL2 Forsøker å detecte steam når det legges inn og vil altid legges i den mappa steam ligger i, så for å legge inn half life 2 i en annen mappe en default må du enten avinstalere steam, eller flytte steam. (mer info om flytting av steam finner du på www.steampowered.com) ---- Fikk CE i dag!
gobyfly Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Jeg fikk også CE i dag Jeg liker ikke Steam en plass , men forstår jeg rett , at jeg må ha spillet i steam katalogen ? Må jeg virkeli bryte med min gode gammle d:\spill\ Er det ingen måte jeg kan ha spillet mitt sammmen med alle andre spilla ? Og jeg lagde en partisjon på 20 GB til Windows XP og programmer , og nå må jeg bryte nok en tradisjon med å flytte steam til D:\ ? Med andre ord , kan jeg ikke enkelt og greit ha C:\prgram files\valve\steam Og D:\spill\Half life 2\ ???
Rafael Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Tror ikke det, nei. Ser ut til at HL2 må være installert i samme katalog som Steam, fordi HL2 bruker Steam (e.l.).
Dipso Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 jeg løste det ved å flytte steam til d:\games\steam\ det største problemet med en sånn løsning er jo når man skal begynne å leffle med .cfg filer eller more importantly for meg, med mapping og mods, for da må man browse helt til d:\games\steam\steamapps\*username*\hl2\ <-f.eks... men jaja, man får bare leve med det.
TCi Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 jeg løste det ved å flytte steam til d:\games\steam\ det største problemet med en sånn løsning er jo når man skal begynne å leffle med .cfg filer eller more importantly for meg, med mapping og mods, for da må man browse helt til d:\games\steam\steamapps\*username*\hl2\ <-f.eks... men jaja, man får bare leve med det. Det er jo ikke værre enn å lage en snarvei til mappen da...
Dipso Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Nei sant, men jeg har nok av snarveier fra før av Er jo ikke verdens undergang, minor inconviniance
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå