Gå til innhold

Legge inn HL2 i annen mappe/Flytte Steam + CE UTE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste en plass her om at noen irriterte seg over at man ikke fikk legge inn HL2 på noen annen plass en c:\program files\valve\steam\

Dette er ikke helt riktig.

HL2 Forsøker å detecte steam når det legges inn og vil altid legges i den mappa steam ligger i, så for å legge inn half life 2 i en annen mappe en default må du enten avinstalere steam, eller flytte steam. (mer info om flytting av steam finner du på www.steampowered.com)

----

Fikk CE i dag! :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også CE i dag :w00t:

Jeg liker ikke Steam en plass , men forstår jeg rett , at jeg må ha spillet i steam katalogen ?

Må jeg virkeli bryte med min gode gammle d:\spill\

Er det ingen måte jeg kan ha spillet mitt sammmen med alle andre spilla ?

Og jeg lagde en partisjon på 20 GB til Windows XP og programmer , og nå må jeg bryte nok en tradisjon med å flytte steam til D:\ ?

Med andre ord , kan jeg ikke enkelt og greit ha C:\prgram files\valve\steam

Og D:\spill\Half life 2\

???

Skrevet

jeg løste det ved å flytte steam til d:\games\steam\

det største problemet med en sånn løsning er jo når man skal begynne å leffle med .cfg filer eller more importantly for meg, med mapping og mods, for da må man browse helt til d:\games\steam\steamapps\*username*\hl2\ <-f.eks...

men jaja, man får bare leve med det.

Skrevet
jeg løste det ved å flytte steam til d:\games\steam\

det største problemet med en sånn løsning er jo når man skal begynne å leffle med .cfg filer eller more importantly for meg, med mapping og mods, for da må man browse helt til d:\games\steam\steamapps\*username*\hl2\ <-f.eks...

men jaja, man får bare leve med det.

Det er jo ikke værre enn å lage en snarvei til mappen da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...