Kulor Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Tror dere den beslutelsen har noe med den underskrift kampanjen å gjøre.
Kultom Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Tror dere den beslutelsen har noe med den underskrift kampanjen å gjøre. Kan jo være de ble litt påvirket av den, det var jo 10000 som skrev under elns. Og om den hjalp så ser man atter engang at folket har enda makten.
mr.Lunarion Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 skandi server det høres bra ut! nå skjønner noen når jeg banner på norsk ps: mitt første inlegg... var ikke helt sikker på hva jeg skulle skrive
Kulor Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 skandi server det høres bra ut! nå skjønner noen når jeg banner på norsk ps: mitt første inlegg... var ikke helt sikker på hva jeg skulle skrive Hvorfor er det sånn at alle som er nye her på forumet skal ha så mange smilies med i innlegget...... (Ja vet det.... off topic)
Nauz Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 skandi server det høres bra ut! nå skjønner noen når jeg banner på norsk ps: mitt første inlegg... var ikke helt sikker på hva jeg skulle skrive velkommen til forumet.
Fury Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Det blir visst ingen World of Warcraft realms i Sverige. Det har en medlem til worldofwar.net funnet ut ved å prøve å få kontakt med TeliaSonera og Blizzard Entertainment Europe; http://forums.rpgforums.net/showthread.php?t=292045 Thanks for getting in touch. Sorry if the press release is not thatclear. In fact, the World of Warcraft servers are located in Paris and the Battle Net servers are located in Stockholm. TeliaSonera manages the hosting of both. Da mistet vi kanskje bare ~40 ms Endret 15. desember 2004 av Fury
MindTooth Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hmm, ikke bra det! Jaja, bare jeg får spilt WoW, så er jeg likeglad! Mvh Birger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå