Gå til innhold

WoW servere lokaliseres i Stockholm og Paris!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser heller ikke noe om noen skandinavisk server. Mulig jeg tar feil selvfølgelig for jeg er jo kun et menneske jeg også, men slik jeg leser innlegget står det at blizzard har sikra seg ei rå linje fra stockholm til paris. Det er jo fortsatt bra nyheter for oss da. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TeliaSonera International Carrier will provide the hosting services through its Internet Data Centres in Paris and Stockholm.
Skrevet

Ingen som sier at det blir dedikerte realms for skandinavere så vi kan snakke norsk, svensk eller dansk i munnen på hverandre... Det vi vet er sitert av nåvi.

Kanskje serverparken blir delt opp i nord-europeiske og sentral-europeiske servere, som alle kan velge fritt imellom? Akkurat som EU retail spillerene kunne velge mellom de forskjellige tidssonene i USA. De har riktignok gått bortifra dette i den siste patchen, men det var hintet innpå at de vil endre til en annen oppdeling senere.

Det som derimot nesten kan anses som fakta er at Engelsk, Fransk og Tysk blir oppdelt til sine egne realms. Vi havner naturligvis på de Engelske.

Skrevet
Ingen som sier at det blir dedikerte realms for skandinavere så vi kan snakke norsk, svensk eller dansk i munnen på hverandre... Det vi vet er sitert av nåvi.

Kanskje serverparken blir delt opp i nord-europeiske og sentral-europeiske servere, som alle kan velge fritt imellom? Akkurat som EU retail spillerene kunne velge mellom de forskjellige tidssonene i USA. De har riktignok gått bortifra dette i den siste patchen, men det var hintet innpå at de vil endre til en annen oppdeling senere.

Det som derimot nesten kan anses som fakta er at Engelsk, Fransk og Tysk blir oppdelt til sine egne realms. Vi havner naturligvis på de Engelske.

Måtte det inderlig være sant, for jeg orker ikke dele server med en hau av tyskere og deres evindelige språk fylt med sh -lyder og ch-lyder og usj-lyder :p

machen meg ditt, machst du datt. fysjameg :p

Skrevet

Det er da ingen som har sagt noe om at det skal bli servere som kjører et "nordisk" språk.

Blizzard vil benytte seg av Telia sine servere som ligger i Stockholm,

slik at vi skandinaver kan få en lav ping.

Skrevet
Jeg har hørt rykter om at de som er med i closed beta får characterne sine overført til eu open beta, er dette sant? håper inderlig ikke det!

Det har iallefall eg hørt ingenting om..

Men det blir jo litt kjipt, dersom dei skal vere i høg level frå dag 1..

Skrevet

Kommer nok til å spille på en UK server.. håper det er flere nordmenn som velger det samme. Hater å snakke noe annet en engelsk med unntak av PMs. Er fett å ha noen norske dawgs på samme server

Skrevet

Jeg er slettes ikke sikker på om jeg vil spille på en Skandinavisk server. Nordmenn, f.eks., er noen av de verste "l337"-ene som finnes, og jeg vet ikke hvor mye "omfg!11 r u lvl 20!?" jeg orker. Satser heller på en eventuell Rollespill-server i Europa generelt.

Skrevet
Jeg er slettes ikke sikker på om jeg vil spille på en Skandinavisk server. Nordmenn, f.eks., er noen av de verste "l337"-ene som finnes, og jeg vet ikke hvor mye "omfg!11 r u lvl 20!?" jeg orker. Satser heller på en eventuell Rollespill-server i Europa generelt.

du har desverre skremmende rett

Skrevet

Tullprat. Den holdninga du snakker om har etter min mening med modenhet å gjøre.

Det finnes fjortisser overalt i verden, ikke bare her i landet.

Skrevet

Har vel opplevd opptil flere ganger å bli kicked for å ha norsk ip/host... så det er åpenbart noe galt her til lands.. spille BF feks på enkelte norske servere (dette har heldigvis blitt bedre over tid) kan til tider være en prøvelse av bibelske proposjoner. Er vel bare chat-rooms for amerikanske fjortisser som er mer belasta

Skrevet

Cs tar av! Er evig med drittunger som tror de er bedre enn deg, enda jeg har spillt i 2 1/2 år og de har spillt 1 år :S Tilogmed når de blir eid whiner de om at de eier deg og at du suger osv osv.. Blir gal!

Blir i dårlig humør av cs for tiden :cry:

Skrevet
Cs tar av! Er evig med drittunger som tror de er bedre enn deg, enda jeg har spillt i 2 1/2 år og de har spillt 1 år :S Tilogmed når de blir eid whiner de om at de eier deg og at du suger osv osv.. Blir gal!

så slutt og spill det og hiv deg med på WoW bølgen da :)

Skrevet (endret)

Har kastet meg inn i wow bølgen for lenge siden :p wow er SÅÅ mye kulere enn cs, men klarer liksom ikke slutte helt med cs heller :no: Men når wow beta starter blir det wow only! :love:

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)
...wow er SÅÅ mye kulere enn cs [...]

Hum. Kan det egentlig sammenliknes da?

Btw, når det gjelder 1337-språk så må jeg bare nevne at det VAR forsåvidt "kult" å bruke det - for ca. 11-12 år sida, da få visste hva internet var. I dag har det nok utspilt sin rolle... :roll:

Endret av WarpX
Skrevet

Jeg har spilt Cs i snart 5 år, jeg tar det meste, og kjenner til whininga, men det er bare å ta det som kompliment da vett. De vet du er bedre enn dem og de klager på det--- jeg bare sier "kos, <3 u 2" jeg. Luve u all.

WoW kommer til å slå alt, livet mitt er annenrangs når wow slippes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...