Djevlen Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Gamespot har kommet med sin anmeldelse av spillet.. Det scorer overraskende høyt spør du meg, men fy som jeg gleder meg nå. Korter ned ventetiden med litt for lesning her: http://www.gamespot.com/pc/strategy/battle...rth/review.html Edit: Jeg anbefaler alle å se Video-anmeldelsen, den er overlegen Endret 8. desember 2004 av Djevlen
hallyboy Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Enig, Enig... spillet ser ganske kult ut. Gleder meg til å å gjøre småting som f.eks la Boromir leve og at gandalf skal dø under slosskampen med balrog Edit: Nicoo 8,4 er vel ikke dårlig... husk at EA er utgiver her Endret 8. desember 2004 av hallyboy
MemorY Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 ser lovende ut da. Men jeg må vente til den 20. for da får jeg lønn
Nicoo Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Enig, Enig... spillet ser ganske kult ut. Gleder meg til å å gjøre småting som f.eks la Boromir leve og at gandalf skal dø under slosskampen med balrog Edit: Nicoo 8,4 er vel ikke dårlig... husk at EA er utgiver her Heh, sant nok.
M@R7!N Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 8.4 er ikke dårlig når det gjelder ett EA spill nei ! Eneste jeg gleder meg til nå er wow og the legend of zelda, men dette skal skaffes uansett ser ganske bra ut
Erling E. Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Med tanke på at karakterene går fra 0 til 10, er 8.4 i toppsjiktet. Glem ikke det. Alt under 9 er ikke skuffende.
Gjest member-60584 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 soooaaadaaan spillet fikk bare 8,4! det er ikke imponerende! les reviewen og se ka som trekker spillet ned også finner du ut om det er ting som er viktig for deg. 8,4 er bra og tingene som trakk ned skader ikke så mye. spill War3 hvis du vil ha skikkelig über 1337 strategy spill.
Empire of the Sub Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 war3 er et kjedelig skit spill. Dette er mer interessant..
Djevlen Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Å si at 8.4 er dårlig er idiotisk. Det får undertittelen GREAT, sist jeg sjekka betyr ikke "GREAT" - "ikke imponerende". Til sammenligning fikk Doom 3 8.5. Medal of Honor Pacific Assault 8.3. Prince of Persia: Warrior Within 8.6. Painkiller 8.5. Thief: Deadly Shadows 8.3 Command & Conquer: Generals 8.9. Konklusjon: Å si at 8.4 er en dårlig karakter er en dårlig uttalelse. (til de av dere som mener det)
Zeph Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Det er slettes ingen dårlig karakter for noko spel. Iallefall til å være EA-produsert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå