Gå til innhold

Eyes of Elune - Et skandinavisk PvE-guild


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor må du være 16 år eller eldre? Det finnes mange gode spillere som er mindre.

noe sant i det du sier, men av erfaring så er det ikke alle under 16 år som holder ett visst seriøst nivå og kan bli veldig irriterende etterhvert.

Liten offtopic først...

 

Jeg er en spiller fra Anarchy Online, jeg er General i Valhall Guardians (største skandinaviske guilden i spillet) og spiller en 209 Atrox Enforcer, og jeg kan også si det samme som deg. Det ER mange under 16 som er greie og modne spillere, men det er mange ganger flere som bare rølper og er irriterende. De som da sitter i ledelsen for en guild må da ha den egenskapen at de klarer å luke ut de som er for plagsomme. Kan også nevnes at det finnes spillere som faktisk er i 20 åra med samme tendenser som de som blir regnet som "fjortiser" da ;) I vår guild i AO har vi nok en snittalder på godt over 20 år uten at jeg skal garantere det på nåværende tidspunkt, jeg har hatt en liten spillpause i avvente på WoW :blush:

 

Så tilbake til topic...

 

Dette høres veldig bra ut, jeg skal prøve å få lastet ned og installert spillet i dag, så får vi se om jeg søker om å joine dere etterhvert...er hvertfall en ting som er helt sikkert, du har en mye større hjemmefølelse i en guild hvor alle er fra skandinavia :) *snakker av erfaring*

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kunne egentlig tenke med å bli med, har begynt å vurdere PvE litt.. Men jeg er vist for ung, er bare 15 år. dessverre i å med at dere har gitt meg et inntrykk av å være aktive og hyggelige. Men fikser rett og slett ikke guilds/klans som har aldersgrense. Gi heller folk en to uker trial periode, og se hva de gjør. Det er jo også lov å "sparke" folk fra guilden etthvert. Men lykke til, kanskje vi møtes.

Lenke til kommentar

Å åpenlyst gå ut med at man har brutt sine egne regler, for så å la reglene stå som de er virker litt bakvendt.. Du sier selv her at dere har med folk under 16 år i guildet, og samtidig står det på siden at dere har en aldersgrense på 16 år..

For meg virker dette helt bakvendt og useriøst.

Slik jeg oppfatter det så sier regelrett at reglene er til for å brytes..

 

Men, dette er min mening.. Ingen mottanker mot guildet ellers, flott med litt motstand i spillet. De Alliance folka jeg har tatt til nå har vært patetiske.. :p

Eneste faktisk motstanden jeg har møtt var guards i Astranaar.. :D

Lenke til kommentar

Zindre-: Slik jeg ser det, noe som da er helt og fullt min private mening, er at det er selvmotsigende å skrive at man har en aldersgrense i ett guild, og deretter ta inn folk under den satte grensen. Hvis man tar inn folk som oppfører seg voksent, som det kommer fram fra siden at guildet ønsker, så er det bedre å sette dette som ett kriterie.

Det jeg vil fram til er at _jeg_ mener at de ikke burde sette opp en regel, for så å bryte den.

Lenke til kommentar
Zindre-: Slik jeg ser det, noe som da er helt og fullt min private mening, er at det er selvmotsigende å skrive at man har en aldersgrense i ett guild, og deretter ta inn folk under den satte grensen. Hvis man tar inn folk som oppfører seg voksent, som det kommer fram fra siden at guildet ønsker, så er det bedre å sette dette som ett kriterie.

Det jeg vil fram til er at _jeg_ mener at de ikke burde sette opp en regel, for så å bryte den.

Å drit nå i å kverrulere så jævlig da.

 

Poenget med en slik regel var nok bare å luke ut umodne folk (under 16).. Men om noen under 16 faktisk skriver en intelligent "søknad", samt viser seg som flinke og bra folk, så går det jo ann å se litt bort fra regelen.

 

La nå gutten få rekruttere folk til guilden sin uten at du skal komme her å diskutere småting.... Det er tross alt bare et spill. Og en liten norsk guild. :)

 

Og ja, regler ER til for å brytes...

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Zindre-: Slik jeg ser det, noe som da er helt og fullt min private mening, er at det er selvmotsigende å skrive at man har en aldersgrense i ett guild, og deretter ta inn folk under den satte grensen. Hvis man tar inn folk som oppfører seg voksent, som det kommer fram fra siden at guildet ønsker, så er det bedre å sette dette som ett kriterie.

Det jeg vil fram til er at _jeg_ mener at de ikke burde sette opp en regel, for så å bryte den.

Tja, har ingenting med denne guilden å gjøre, men er helt vanlig å ha slike aldersgrenser i mmorpg guilds. Mange "eldre" spillere liker å ha en avslappende, rolig og fin tone i guilden. Erfaringen med yngre spillere er at ting blir masete og bråkete. Tenker for det meste på guild-chatten.

 

Men å gjøre det slik er jo ikke noen garanti for å få en moden guild. Er jo også et HAV av 30-åringer som oppfører seg som 10-åringer. Men det kan jo hjelpe litt. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...