Drunk_Panda Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Dra innom Music box i Mysen der har de et par stk på lager. Kjøpte et eget selv der for noen minutter siden Først bestilte jeg fra spiderman, men har venta i 12 dager nå så jeg avbestilte
World Of Warcraft Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Har sikra meg en for en god stund siden :!:
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Husker hvor lettet jeg var når jeg endelig fikk mitt fra datakjeden jeg
Donkey Kong Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Pokker ta! Bestilte fra spiderman 26. november, men den er ikke engang sendt fra lageret. Lurer på om det kommer...
John Keats Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Spiderman er litt rart noen ganger.. Bestiller ikke lenger derfra..
Drunk_Panda Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 (endret) Pokker ta! Bestilte fra spiderman 26. november, men den er ikke engang sendt fra lageret. Lurer på om det kommer... Hehe, ikke regn med å få den kitten før open beta har startet. snakka med spiderman i stad. og de sa de ikke hadde flere igjen Men uansett jeg har en så jeg bryr meg ikke Syns for deg da De sa de skulle få flere pre order kits etterhvert da... Bestilte den 26. jeg og... EDIT: Føya til noe.. Endret 8. desember 2004 av Drunk_Panda
Icywiz Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg bestilte fra cdon.com, fikk det i forrige uke *glede seg*
DaRe_deVIl Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Kjøpte på spaceworld i dag jeg, deilig følelse jeg har nå OFFTOPIC: Er det mulig og bytte nick her på hw- forumene uten og måtte lage ny account??
Zindre- Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Kjøpte på spaceworld i dag jeg, deilig følelse jeg har nå OFFTOPIC: Er det mulig og bytte nick her på hw- forumene uten og måtte lage ny account?? Tror ikke det, du får spørre en moderator, du kan ihvertfall ikke skifte til et nick noen allerede har..
Kulor Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Føler at Spiderman ikke er helt til å stole på....
stian_molvik Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Føler at Spiderman ikke er helt til å stole på.... Nope.. Bestilte for en uke siden. Det gikk to dager, og jeg bestemte meg for å avbestille å kjøpe på Spaceworld. Fikk en bekreftelse på at avbestillingen var grei, og kjøpte derfor på spaceworld. Fikk spillet fra spiderman.no dagen etterpå... Dårlig ordering system og forresten..
SilverCRX Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Uff, har samme erfaring med spiderman som så mange andre her.. Bestilte den 25.november (som i og for seg burde holde i massevis), for ca. 1 uke siden fant jeg ut at jeg ikke ville handle hos dem likevel (duh). Sendte avbestillings-mail, men har ikke fått svar. Ordren er fremdeles der og fremdeles "ikke sendt fra lager".. Har sendt dem 4 mailer, ikke fått svar på noen av dem. Tror ikke spiderman.no er stedet for meg i fremtiden heller, gitt.
Royzer Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Bestillte også fra spiderman.no den 25. Lagerstatusen ble aldri forandret fra "ikke sendt fra lager" så jeg ble desperat og bestillte et pre-order kit fra cdon. Senere så kom pakken fra spiderman i postkassa, men lagerstatusen var den samme, så nå sitter jeg med to pre-order kits.
Saddlefall Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Bestillte på cdon jeg også, fikk det etter 4 dager. Raskt levert
Hammertime Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Bestilte også fra cdon.no for en uke siden elns, sitter med kittet i hånden nuh Jeg har bare gode erfaringer derifra..
Øyh Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Endelig har også jeg fått tak i Pre order kit!!!! Kjøpte på Spaceworld i Moss...
Kulor Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Får alle butikker inn nye lager med pre-order eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå