Gå til innhold

VIL du ha pre order kit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dra innom Music box i Mysen der har de et par stk på lager.

Kjøpte et eget selv der for noen minutter siden :D Først bestilte jeg fra spiderman, men har venta i 12 dager nå så jeg avbestilte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Pokker ta! Bestilte fra spiderman 26. november, men den er ikke engang sendt fra lageret. Lurer på om det kommer...

Hehe, ikke regn med å få den kitten før open beta har startet. snakka med spiderman i stad. og de sa de ikke hadde flere igjen :( Men uansett jeg har en så jeg bryr meg ikke :D Syns for deg da :( De sa de skulle få flere pre order kits etterhvert da... Bestilte den 26. jeg og...

EDIT: Føya til noe..

Endret av Drunk_Panda
Skrevet
Kjøpte på spaceworld i dag jeg, deilig følelse jeg har nå :)

OFFTOPIC: Er det mulig og bytte nick her på hw- forumene uten og måtte lage ny account??

Tror ikke det, du får spørre en moderator, du kan ihvertfall ikke skifte til et nick noen allerede har..

Skrevet
Føler at Spiderman ikke er helt til å stole på.... :ermm:

Nope.. Bestilte for en uke siden. Det gikk to dager, og jeg bestemte meg for å avbestille å kjøpe på Spaceworld. Fikk en bekreftelse på at avbestillingen var grei, og kjøpte derfor på spaceworld. Fikk spillet fra spiderman.no dagen etterpå... Dårlig ordering system og forresten.. :thumbdown:

Skrevet

Uff, har samme erfaring med spiderman som så mange andre her.. Bestilte den 25.november (som i og for seg burde holde i massevis), for ca. 1 uke siden fant jeg ut at jeg ikke ville handle hos dem likevel (duh). Sendte avbestillings-mail, men har ikke fått svar. Ordren er fremdeles der og fremdeles "ikke sendt fra lager"..

Har sendt dem 4 mailer, ikke fått svar på noen av dem.

Tror ikke spiderman.no er stedet for meg i fremtiden heller, gitt.

Skrevet

Bestillte også fra spiderman.no den 25. Lagerstatusen ble aldri forandret fra "ikke sendt fra lager" så jeg ble desperat og bestillte et pre-order kit fra cdon. Senere så kom pakken fra spiderman i postkassa, men lagerstatusen var den samme, så nå sitter jeg med to pre-order kits.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...