Gå til innhold

Betatest spillserveren til Gamer.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og dere kan godt kjøre èn CS 1.6 server da. Tre CS:S-servere og ikke èn CS 1.6-server misliker jeg sterkt! I skrivende stund er også to av CS:S-serverne tomme, og den siste hadde 9 players ellerno.

Endret av jallakim
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

CS:S #1 hadde noen lydproblemer på de_cbble (kanskje bare hos meg), men ellers funka servern utrolig bra!

EDIT: Post 1500 :whistle:

Endret av Thompzen
Skrevet (endret)

Nei huff, CSS only :(

Jaja, får innstallere det igjen da, kanskje jeg kan klare å like det nå. Blitt patchet endel nå :)

Edit: Irriterte at man måtte skrive <cl_smooth 1(0?, husker ikke)> for å ikke hakke bortover :no:

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)

Da spør jeg igjen

Kommer dere til å søke etter admins her på forumet eller skal dere bare bruke folk fra gamer redaksjonen/moderatorer  ?

ops, så nettopp at dette allerede var besvart ...

Endret av Uderzo
Skrevet
Er det ingen form for admin på serverene?Det kryr jo av cheatere på de!!

Når jeg er på "Ueland" så er det bare å skrike ut hvis du ser noen mistenksomme personer.

Skrevet (endret)

hovedproblemer:

restartingen i begynnelsen av rundene som gjør at noen spillere kan begynne med 5000 Bolls... 800$ som standard er dere snille :)

vote systemer må på plass...slik at vi kan kicke lame ass spawncampere (på de maps'a der man ikke skal spawncampe da...(i.e. T på Italy kan spawn campe alt de vil for min del, det er jo det de "skal"...))

Endret av MrLee
Skrevet

finnes ikke cs_assault lengre ? og oilrig ? :ermm:

er så mange av dem gamle gode mapsa jeg savner :( .

Vært Mulig og fått til en cycle på noen andre også ?.

Skrevet

Hei

Min første post ;)

Lurte på innstillinger på serveren... dette er de eneste serverene jeg ikke lagger på !!!

Muligheter for å få tilgang til speccs/oppsett?

Holder på å sette opp server selv med CSS på en 10mbit Lyse linje

Fin ping og allt d der men lagger/små hakker hele tiden :(

Håper dere kan hjelpe meg ......

Takk for noen gode servere uansett :D

Skrevet

bra jobbet !

men nå er også vietcong ganske populert ennå (multiplay)

kanskje seinere dere kunne lagd en server til vc

jeg håper på det.

keep upp the hard work :)

Skrevet

Har vært innpå BFV-servern en 3-5 ganger nå. Og bare en gang har jeg opplevd at det har komt "folk" på. Da jeg hadde spilt i 5 min, helikopter trening, joinet en, og så stakk han igjen 10 min senere fordi det ikke var noe gøy med 1 vs 1.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...