GoldlaXiE Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 På CS-serverene burde dere kutte ned på antall spillere. 32 er alt for mye etter min mening! 14 plasser er akkurat passe, mener jeg Ikkje enig me deg der gitt.. syns mellom 25-32 er passe eg
Hr Kotelett Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg og liker at det er 32 spillere, blir artige kamper av det. Har bare spilt på den første cs:source serveren, Min mening: Få inn Piranesi, og Italy (kan være de er på den andre serveren?) Add en MOTD med gamer.no i. Vet ikke kordan det er med Admins som sjekker serverene men spilte isted på en superserver.no og der var det 4-5 stk som teamflasha og monga seg i mangfoldige min. Kortere runder? vet ikke helt kor lang rundene er men syns de er i overkant for lenge. Men ellers er jeg godt fornøyd med servern keep up the good work
Ueland Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Sånn FYI har det kommet på plass en litt annen versjon av serveren, så begge bærer nå det samme navnet, men nå kjøres hvertfall såvidt jeg kan se mapcycles som det skal. Hr Kotelett: En gamer intro jobbes det og med ja
Striderkim Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Eg rekner med stor pågang på desse serverene, har endå ikkje prøvd serveren men vil gjere det i nærmaste framtid. Bra av gamer.no
jocke Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg kunne tenkt meg en CS 1.6-server. CS:S blir litt for mye non-CS etter min mening, uten å starte en diskusjon rundt det. ...men er det slik at serverne kjører windows?
Ueland Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 CSS serverene ble fyllt opp etter et par minutter nærmest mens 1.6 ikke ble besøkt i det hele tatt Og hvilket OS boksen kjører har da så si ingenting å si for ytelsen i spillet.
Uderzo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Kommer dere til å søke etter admins her på forumet eller skal dere bare bruke folk fra gamer redaksjonen/moderatorer ?
jocke Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 CSS serverene ble fyllt opp etter et par minutter nærmest mens 1.6 ikke ble besøkt i det hele tatt Og hvilket OS boksen kjører har da så si ingenting å si for ytelsen i spillet. Jeg sa ikke at det hadde noen betydning på ytelsen eller ei, det var bare et spørsmål Uansett, jeg kan skaffe en gjeng som kan fylle 1.6-serveren jeg!
Ueland Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 daså Men ja, denne boksen kjører windows, ang hvilke spill som skal kjøres overlater jeg til gamerne å finne utav
bte Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Spilte nettop litt på den ene cs serveren, likte det veldig godt Folk med hyggelig humør
ahdrage Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 På CS-serverene burde dere kutte ned på antall spillere. 32 er alt for mye etter min mening! 14 plasser er akkurat passe, mener jeg det er litt mye ja,men det er jo mange gamer.no brukere som kommer på serveren. i går kveld rundt 22.00 tiden var jo nesten begge fulle..(den ene var full,og den andre hadde vel rundt 24-28 som var inne på serveren) edit: når det gjelder admins,vil det bli tatt ut folk fra forumet? Da er det kanskje bedre å sette opp en server til? 32 spillere er mye, det er kjipt å dø først. Synes kampene blir gøyere med 14-16. Syns at spillingen blir mindre agressiv med så mange spillere. Ett av lagene står som regel å venter på at det andre laget skal angripe....
ahdrage Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 (endret) En som bruker speedhack på serveren no, heter Anthrax, har ikke console enabled så jeg har ikke fått tatt det opp..... edit: han er vekke nå, men er det admins på serveren? Endret 11. desember 2004 av ahdrage
SpinNdre Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Kanskje bytte ut BF Vietnam med BF1942 ?
Arne_F Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 På CS-serverene burde dere kutte ned på antall spillere. 32 er alt for mye etter min mening! 14 plasser er akkurat passe, mener jeg det er litt mye ja,men det er jo mange gamer.no brukere som kommer på serveren. i går kveld rundt 22.00 tiden var jo nesten begge fulle..(den ene var full,og den andre hadde vel rundt 24-28 som var inne på serveren) edit: når det gjelder admins,vil det bli tatt ut folk fra forumet? Da er det kanskje bedre å sette opp en server til? 32 spillere er mye, det er kjipt å dø først. Synes kampene blir gøyere med 14-16. Syns at spillingen blir mindre agressiv med så mange spillere. Ett av lagene står som regel å venter på at det andre laget skal angripe.... Enig... Kanskje litt mange folk... Men uansett: godt jobba
cheeplix Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Likte serverne veldig godt. Var moro med så mange spillere. Fragfest
ahdrage Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Tok meg den frihet å ta screenshot av campingen http://home.no.net/neonh/camping.JPG Dette var bare en av mange ganger t/ct står å venter på det andre laget. Jeg synst det bare blir latterlig å spille med så mange spillere.
Arne_F Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Tok meg den frihet å ta screenshot av campingenhttp://home.no.net/neonh/camping.JPG Dette var bare en av mange ganger t/ct står å venter på det andre laget. Jeg synst det bare blir latterlig å spille med så mange spillere. Lattis! Helt utrolig! Gått over et halvt min og så mage folk!?
ahdrage Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 lastet opp noen bilder til http://home.no.net/neonh/source/ Som bildene viser blir det bare camping, og enveiskjøring. T banker CT eller CT banker T
TST Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Nå har vi endelig installert versjon 1.21 av den dedikerte serveren til Battlefield Vietnam. Så alle er hjertelig velkommen inn for å teste på bf.gamer.no:15567 Vi vil nå snart gå over til 3 stk. CS:S-servere. Slik er de fordelt: Counter-Strike #1 = cs.gamer.no:27015 (maks. 32 spillere) Counter-Strike #2 = cs.gamer.no:27016 (maks. 24 spillere) Counter-Strike #3 = cs.gamer.no:27017 (maks. 16 spillere) Når det gjelder admins' tilstedeværelse på serverne så er de dessverre minimale akkurat nå. Vi har ikke mye kapasitet til det. Planen foreløpig er å se om dette blir en suksess, og lytte til konstruktive tilbakemeldinger, før vi evnt. utvider og tenker videre på forbedringer. Da kan det bli aktuelt å søke etter administratorer blant forumbrukerne og/eller de som spiller mye og har greie på hvordan ting bør fungere rent profesjonelt.
ahdrage Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Ok, men kommer dere til å gjøre noe med max spillere?
Anbefalte innlegg