Gå til innhold

Grafikken i WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grafikken i WoW er kanskje ikke så teknisk god som i EQ2, men den er mer stemningsfylt. Og Glow effekten er overlegen det meste. Blir smak og behag egentlig..

Har de fikset teksturbuggen da? Bruker du 'fullscreen bloom/glow/whatever' bruker motoren teksturer med lavere oppløsning, merket godt forskjellen i 1280x1024 for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grafikken i WoW er kanskje ikke så teknisk god som i EQ2, men den er mer stemningsfylt. Og Glow effekten er overlegen det meste. Blir smak og behag egentlig..

Har de fikset teksturbuggen da? Bruker du 'fullscreen bloom/glow/whatever' bruker motoren teksturer med lavere oppløsning, merket godt forskjellen i 1280x1024 for å si det sånn.

Tror ikke det er noe å fikse. Bloom effecten er en post-processing effekt som vil gjøre alt litt blurry, jeg regner med den ikke gjør at spillet bruker lavere oppløsning på teksturene, men det bare ser slik ut uansett. De har allerede sagt at bloom og FSAA ikke vil virke sammen. (forøvrig så legger jeg ikke merke til dette selv, men har hørt flere som nevner det)

Hvis valget står mellom Bloom og litt "blurry" teksturer eller ingen bloom og high-res teksturer så velger jeg bloom uansett, spillet ser bare så gjennomført mye bedre ut med bloom på. (selfølgelig er dette bare en smakssak da)

Skrevet

Det er litt tegneserieinspirert, men likevel klarer blizzard på en eller annen måte til å funke.

Har personlig aldri sett så varierte landskaper/områder som i WoW. Jeg syntes dette teller på grafikken

Skrevet
Tror ikke det er noe å fikse. Bloom effecten er en post-processing effekt som vil gjøre alt litt blurry [....]

Joa, det er en kjent bug. Det var iallefall det i betaen. Det er ikke snakk om uskarpe teksturer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...