Lch Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Grafikken i WoW er kanskje ikke så teknisk god som i EQ2, men den er mer stemningsfylt. Og Glow effekten er overlegen det meste. Blir smak og behag egentlig.. Har de fikset teksturbuggen da? Bruker du 'fullscreen bloom/glow/whatever' bruker motoren teksturer med lavere oppløsning, merket godt forskjellen i 1280x1024 for å si det sånn.
DaRe_deVIl Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg liker best sånn WC grafikk, litt sånn eventyraktig. Veldig stemningsfull. Liker bedre den grafikken enn sånn som det er i f.eks EQ
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Grafikken i WoW er kanskje ikke så teknisk god som i EQ2, men den er mer stemningsfylt. Og Glow effekten er overlegen det meste. Blir smak og behag egentlig.. Har de fikset teksturbuggen da? Bruker du 'fullscreen bloom/glow/whatever' bruker motoren teksturer med lavere oppløsning, merket godt forskjellen i 1280x1024 for å si det sånn. Tror ikke det er noe å fikse. Bloom effecten er en post-processing effekt som vil gjøre alt litt blurry, jeg regner med den ikke gjør at spillet bruker lavere oppløsning på teksturene, men det bare ser slik ut uansett. De har allerede sagt at bloom og FSAA ikke vil virke sammen. (forøvrig så legger jeg ikke merke til dette selv, men har hørt flere som nevner det) Hvis valget står mellom Bloom og litt "blurry" teksturer eller ingen bloom og high-res teksturer så velger jeg bloom uansett, spillet ser bare så gjennomført mye bedre ut med bloom på. (selfølgelig er dette bare en smakssak da)
Zlash Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Det er litt tegneserieinspirert, men likevel klarer blizzard på en eller annen måte til å funke. Har personlig aldri sett så varierte landskaper/områder som i WoW. Jeg syntes dette teller på grafikken
Lch Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Tror ikke det er noe å fikse. Bloom effecten er en post-processing effekt som vil gjøre alt litt blurry [....] Joa, det er en kjent bug. Det var iallefall det i betaen. Det er ikke snakk om uskarpe teksturer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå