Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Men folkens, er det noen som har litt tape her? Slikat jeg kan få fisket headsettet mitt.. Hvi jeg har hodet mitt til venstrem får jeg kun beat, men hvis jeg har hodet til venstre, får hele lydspekteret.

Har nok gaffa til å fikse 100 headset :p Bare å stikke bortom på rad 59 sete 49 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men folkens, er det noen som har litt tape her? Slikat jeg kan få fisket headsettet mitt.. Hvi jeg har hodet mitt til venstrem får jeg kun beat, men hvis jeg har hodet til venstre, får hele lydspekteret.

Litt uklar tekst, Cola-forgifting eller har du røykt sokkene dine igjen ?

Ingen av delene faktisk. Ble bare skrevet før jeg tenkte. Og orker ikke rette det nå..

Lenke til kommentar
Men folkens, er det noen som har litt tape her? Slikat jeg kan få fisket headsettet mitt.. Hvi jeg har hodet mitt til venstrem får jeg kun beat, men hvis jeg har hodet til venstre, får hele lydspekteret.

Litt uklar tekst, Cola-forgifting eller har du røykt sokkene dine igjen ?

Ingen av delene faktisk. Ble bare skrevet før jeg tenkte. Og orker ikke rette det nå..

I alle dager, er det mulig å skrive før du tenker på hva du skal skrive? Sykt!

 

:p

Lenke til kommentar

På min tskjorte regning sto det jürgen ...355 kr og feil kontonr.

Hvor feilen har oppstått vet ikke jeg, men jeg får iallefall ingen tskjorte på tg.

Må nok få den senere når jeg får tak i rett faktura.

 

Hva skal jeg gjøre med den gamle fakturaen som var en bløff fra noen?

 

EDIT: har ikke penger med på tg,så jeg kan betale den på nytt denne uka.

Endret av War
Lenke til kommentar
Da er det vel bare å starte planleggingen med hw-rekka @ TG-06, får legge hjernen i bløt og tenkte ut et system for registrering til neste år så Xell slipper unna alle problemene :wee:

Jepp ! Hva med egen oldboysrekka uten Pr0nfilter og stor kjøleskap for 6packs ? :love:

Lenke til kommentar

siden crew fjerner 12v kjølebokser med vifte som ikke har kompressor med avgiftsgasser ,er det pga dem ikke vet bedre, eller pga at dem ikke vet bedre?

 

 

Den trekker ikke mer strøm enn de stygge søpplebilbysa som snurrer rundt på annenhver rad.

 

EDIT: Fikk svar fra TG CREW

Oj, er det ikke avgifstgasser på de boksene? :blush:

Trekker de bare 60Watt?

 

___

Skal dere bytte på regelen?

 

-Nei, nå må vi kobble ut alle boksene så , ellers kan noen se at dere har sånn boks, så kan de tru det er lov med større bokser så plugger de inn sine kompressorkjøleskap.

+ at de trekker jo 60 watt da som blir for mye strøm.

 

 

---

Det med strømmen er bullshitt da, jeg kan jo bare gå bort å kjøpe meg et større skjermkort og en kabinettvifte så vil jeg bruke 100watt mer enn jeg bruker nå.

Jeg kan til å med ta med meg musikkanlegg,1000vis av terrabyte med diskplass

9 servere, men ikke en 60 watt kjøleboks.

Endret av War
Lenke til kommentar
Men folkens, er det noen som har litt tape her? Slikat jeg kan få fisket headsettet mitt.. Hvi jeg har hodet mitt til venstrem får jeg kun beat, men hvis jeg har hodet til venstre, får hele lydspekteret.

Har nok gaffa til å fikse 100 headset :p Bare å stikke bortom på rad 59 sete 49 ;)

hvordan har du målt det?

100 x ca 30 cm = 3000cm/30m

 

Husk at for hver runde tape blir det 1 tykkelse mindre og diameteren vil forandre seg.

Lenke til kommentar
Men folkens, er det noen som har litt tape her? Slikat jeg kan få fisket headsettet mitt.. Hvi jeg har hodet mitt til venstrem får jeg kun beat, men hvis jeg har hodet til venstre, får hele lydspekteret.

Har nok gaffa til å fikse 100 headset :p Bare å stikke bortom på rad 59 sete 49 ;)

hvordan har du målt det?

100 x ca 30 cm = 3000cm/30m

 

Husk at for hver runde tape blir det 1 tykkelse mindre og diameteren vil forandre seg.

Har ikke målt det.. Mente at jeg hadde mer enn nok teip til å fikse headsettet hans ;)

Lenke til kommentar
På min tskjorte regning sto det jürgen ...355 kr og feil kontonr.

Hvor feilen har oppstått vet ikke jeg, men jeg får iallefall ingen tskjorte på tg.

Må nok få den senere når jeg får tak i rett faktura.

 

Hva skal jeg gjøre med den gamle fakturaen som var en bløff fra noen?

 

EDIT: har ikke penger med på tg,så jeg kan betale den på nytt denne uka.

Feilen ligger nok ikke hos oss hvertfall.

 

Du har feil kontonummer, feil beløp.

 

Vi bruker jo ett fakturaprogram og alle fakturaene ble skrevet ut samtidig, dvs at vi legger inn kundens data, navn adresse osv--

 

Så legger vi inn varen kunden har kjøpt

 

Så trykker vi skriv ut alle fakturaer.

 

Og deretter putter vi alle i en konvolutt, og det er da lite sannsynlig at en faktura så har maskinen funnet utav at vi bytter til ett helt annet kontonummer og endrer på varen kunden har kjøpt.

 

Hva er dette tallet du har skrevet inn under betalingsinformasjon 00073 osv osv?

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar
Hva skal jeg gjøre med den gamle fakturaen som var en bløff fra noen?

 

EDIT: har ikke penger med på tg,så jeg kan betale den på nytt denne uka.

Dette må du melde i fra om i banken, er du heldig så får du pengene tilbake.

 

Jeg tar en telefon til Stian nå, så kan du ta en tur bort til han seinere.

Han er ikke der nå.-

 

 

Rad 10 Plass 66

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...