Gå til innhold

MSI RX9800Pro-TD128 til 2300kr, dyrt?


exmith2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dyrt er vel bare fornavnet! Ser i tillegg ikke hensikten med å investere i en "gammel" GPU, da du får et kort av nyere GPU fra enten ATI eller Nvidia til samme pris, eller billigere i noen tilfeller.

 

 

X800SE er også UTEN tvil den beste av de to nevnte, selv om det kortet ikke akkurat er noe Formel 1 type kort, så vil det allikevel sparke litt fra seg :) .

Endret av Mello
Lenke til kommentar
Har han skrevet noe feil om kortet sitt for å lure kjøperne?

Han skriver: "Kortet er kjøpt nytt i juli, og er dekket av garanti."

 

Dersom kortet er overklokket eller flashet(modifisert til XT) ryker garantien.

 

I tillegg har du trolig mistet dine rettigheter etter forbrukerkjøpsloven.

Lenke til kommentar

Han har ikke gjort noe med kortet. Det er et 9800XXL, og det identifiseres ganske riktig som 9800XT av Windows. Ytelsen er også tilsvarende et XT kort når det overklokkes til XT, men det samme gjelder jo et hvilket som helst PRO kort.

 

Hovedpoenget er at kortet er håpløst overpriset, og det er det jo ikke så mye å gjøre med...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ja men jeg har jo budt!!! Kan jo ikke angre...!!!! :cry::cry::cry:

 

Har han skrevet noe om kortet sitt som ikke stemmer? sånn at jeg har noe i mot ham....

 

Står det at han har overklokket det da?

For ettertiden kan du nå ta lærdom av at QXL *IKKE* er stedet å gjøre gode kjøp..særlig ikke på datautstyr...

Mange spekulanter utnytter det faktum at du og andre ****er synes det er fryktelig spennende å by.. og "vinne" auksjoner..

På den annen side..

Dette er "markedet" slik det er ment å virke...

Selge dyrest mulig.. Kjøpe biligst mulig.. På QXL er det veldig mye av det første som fungerer...:)

Lenke til kommentar
Han sier jo at når jeg setter det i pcen så blir det til et xt kort, yter like godt som r9800 xt!  Uten å clocke det!

Det er bare tull.

 

Kortet yter som et XT kort når det er KLOKKET til XT hastighet...

 

 

*Tronaldo*

Sikker på det? Da kan jeg jo bruke det mot han!!

Endret av exmith2k
Lenke til kommentar
Han sier jo at når jeg setter det i pcen så blir det til et xt kort, yter like godt som r9800 xt!  Uten å clocke det!

Det er bare tull.

 

Kortet yter som et XT kort når det er KLOKKET til XT hastighet...

 

 

*Tronaldo*

Sikker på det? Da kan jeg jo bruke det mot han!!

Ja. Jeg er sikker på det.

 

Hvorvidt du kan bruke det mot han er jeg usikker på. Tror du bare får svelge en kamel og ta til takke med et totalt overprisa kort og samtidig lære den gylne tenk, trykk og tal regelen...

 

*Tronaldo*

Endret av *Tronaldo*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...