Kultom Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Bare tull jo No shit? Det ligger nok en forklaring der ute på engelsk skal du se, du trenger ikke 1/10del av disse commandsa uansett.
Zindre- Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Bare tull jo No shit? Det ligger nok en forklaring der ute på engelsk skal du se, du trenger ikke 1/10del av disse commandsa uansett. Du trenger nesten ikke NOEN av de der, ikke tenkt på at du trenger å skrive de der, for det gjør du ikke
Axyon Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Flotte greier kYpe. Dette er så absolutt ikke noe unyttig eller tull, kan dere tenkte dere til hvor kjedelig et mmorpg uten emotes, voice commands o.l. hadde vært?
=Daniel= Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Flotte greier kYpe. Dette er så absolutt ikke noe unyttig eller tull, kan dere tenkte dere til hvor kjedelig et mmorpg uten emotes, voice commands o.l. hadde vært? Drar du å en "fleip" nå eller har du bare "skum" lest hva kYpe har skrevet? :!: Endret 7. desember 2004 av =Daniel=
OscarWoHA Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Utrolig morsom (og lærerik?) lesning, kYpe. =Daniel=: Jeg vet ikke helt om du forsto det, men det kYpe skrev var tullball
Litraphy Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hele innlegget til kYpe var bare tøys. For de som trodde noe annet, så anbefaler jeg dere å spille noe annet. Endret 7. desember 2004 av DavidH
Djevlen Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hele innlegget til kYpe var bare tøys. For de som trodde noe annet, så anbefaler jeg dere å spille noe annet. Et godt innlegg. Sånn det skal være. SkyShow / GM Event: Flyoppvisning med Zeppelin ^- Denne sier seg jo selv.. Endret 7. desember 2004 av Djevlen
cairn Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Hehe, godt å dra litt på smilebåndet en gang i blant. Men jeg lurer på om /skyShow kun er med Zeppeliner, eller om Gryphons er med.. Uansett, så lenge dere ikke skal skrive makroer, eller gjøre endringer i brukergrensesnittet så er de fleste kommandoene listet på forrige side ganske så unødige.
ccalz Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 ja vel, jeg så over 10 sec så vertfal en ,/afk og emotes er jo morro men seffe det er ikke noe livsviktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå