Gå til innhold

Rome Total War: beleiring av stone walls med grekerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen si meg hvordan det er mulig å ta over en by som har stone wall eller høyere når mann er grekerne og ikke har fått tak i spartan hoplites eller gladiatorer.

virker som om det er umulig!

millita hoplites og hoplitesne har alt for dårlig våpen til å sloss med når de er på murene.

er nødt til å bruke flere hundre menn bare på å få opp portene hvis det bare er 2 grupper med hestari som våkter murene.

så er det noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leie soldater burde funke ja :hmm: får prøve det da.

sapps tar det evigheter å bygge, generalen min har bare litt over 100 siege points og desuten så blir folka very tierd etter å ha rivd ned muren og veldig mange dør på veien inn i byen på grunn av piler fra tårn og hvis det står noen archer på muren.

jeg foretrekker helst å ta murene og tårna til fienden sånn at jeg kan bruke dem imot han.

Skrevet

hvis du sender en gruppe hestari med et siege tårn mot en mur så vil du få muren på "din side" etter at de har kommer seg opp på den. og samma skjer med tårna etter at noen av folkene dine har løpt igjennom dem og da vil tårna automatisk skyte piler på fiendens tropper hvis de er i nærheten.

hvis du har tatt murene kan du sende dine egene archers opp på dem for å skyte på fienden.

Skrevet
hvis du sender en gruppe hestari med et siege tårn mot en mur så vil du få muren på "din side" etter at de har kommer seg opp på den. og samma skjer med tårna etter at noen av folkene dine har løpt igjennom dem og da vil tårna automatisk skyte piler på fiendens tropper hvis de er i nærheten.

hvis du har tatt murene kan du sende dine egene archers opp på dem for å skyte på fienden.

Må få legge til at muren først blir din når alle fiendene oppe på muren er dau.

Skrevet

Må få legge til at muren først blir din når alle fiendene oppe på muren er dau.

Ah...kor kult!! har begynt å spille spille nå igjen...=)

Har funnet ut at det bare er å bygge en stonewall rundt byen så slutter de fleste å angripe...har i værtfall ikke blitt angrepet noen ganger siden jeg bygde stone wall rundt alle byene mine...

Er det normalt??

Smiller på medium!

Sloss litt rundt om kring...Har prøvd å angripe Roma gjengen men det kommer bare opp at jeg ikke har folket nok på min side'!!!???

Hva skal jeg gjøre for å få folke til å like meg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...