Joe DiMaggio Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Er det noen som vet om noen gode boter til Counte Strike Source?
Bluebeans Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Finnes ikke. Riktignok har warezversjonen noe, men de er så bugga at man har mer glede av å utforske mappene.
Windoge Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Turtle Rock er i gang med å lage boter til CS Source, og du vil forhåpentligvis kunne laste de ned via Steam før nyåret kommer. Har du spørsmål rundt dette kan du alltids sjekke det offisielle "CS Bot" forumet til Turtle Rock: http://www.turtlerockstudios.com/forums/csbot/
LoS Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Håper ikke det kommer sånne teite waypoints man må lage selv, det hører fortiden til det nå, IMO.
Windoge Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Håper ikke det kommer sånne teite waypoints man må lage selv, det hører fortiden til det nå, IMO. Nei, disse botene skal benytte noe annet en waypoints såvidt jeg har hørt.
søtNOZ89 ;););) Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Før spilte jeg oxo med boter men nå spiler jeg med en klan som heter POD på POD-serveren. ingen lægging og alle er så grei at de sir at jeg joxer sell om jeg ikke jør det, Mvh, søtNOZ89 ;)
Windoge Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Noen som vet når botene kommer? Det er ikke fastsatt noe dato, men Valve lanserer sikkert botene før nyttår om vi er heldige.
Newt32 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Ting Tar Tid. Det er bare noe man må akseptere
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Ting Tar Tid. Det er bare noe man må akseptere ja. half-life 2 er et godt eksempell
Windoge Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Ser ikke for meg vitsen med å lansere boter til CSS når man trenger internett som et minimumskrav for å i det hele tatt kunne spille det. I tillegg får man ikke lastet ned botene utenom Steam, som også krever internett. Hvorfor bruke masse tid på å tilfredstille de få med modem og ISDN?
LoS Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Tja, selv om jeg har adsl så liker jeg å spille mot boter iblandt. Mye enklere å treffe hodene når en sikter på dem, av en eller annen merkelig grunn.
Der Kommissar Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) [quote name=søtNOZ89 ;);)' date='06/12/2004 : 10:00] Før spilte jeg oxo med boter men nå spiler jeg med en klan som heter POD på POD-serveren. ingen lægging og alle er så grei at de sir at jeg joxer sell om jeg ikke jør det, Mvh, søtNOZ89 ;) POD-Bot 2.6 ja... Det liker du vel din transvestittdanske Usj, en skrive-Jonas... Endret 7. desember 2004 av Mr. Jenssen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå