Gå til innhold

Et ørlite problem...

Deviate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

har en sånn MSI K8N Neo2 Platinum til der det ikke går ann å skifte på HT ratio i bios. Synes det var litt rart selv, fordi alt annet funker... :ermm:. Det som skjer er at når jeg prøver å komme inn i submenyen til HT ratio, så kommer det opp et nytt vindu der det står ingenting (kan ikke trykke esc for å gå tilbake eller) også henger den seg og jeg må restarte ved å trykke ctrl,alt,del. Nylig oppgraderte jeg fra bios 1.30 til betabiosen 1.37, som skulle visst fikse noen problemer men det hjalp ikke med ht ratio saken :\.

Noen tips? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et felt der det står manual ja, kommer ikke helt på hva det var til i farta men.. Men det står på manual, det gjør det, den andre muligheten var optimized tror jeg. :hmm:

Skrevet

hadde samme problem med 1.3 bios :ermm:, synes betabiosen er genial, fikk klokka litt mer etter jeg la den inn, men jeg vil gjerne at HT ratio skal funke seff.

Skrevet

Oppdater til Bios 1.41B funker bedre for meg.(Selvom pcen er helt fullstendig merkelig nå) Skal du endre ht så bruk Page Up og Page Down. Funker fett for meg :p . Skal også være mulighet for og åpne hemlige menyer i Biosen ved og trykke Shift F2 og så Alt F3 men det funker ikke hos meg :( .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...